een dagje in Lienz

Dit onderwerp gaat over de bestemming Lienz

Wij zouden tijdens onze vakantie een dagje naar Lienz willen gaan. Kan er ons iemand vertellen wat je daar kan doen, wat er te zien is en waar je lekker kunt eten? Waar kan je makkelijkst je auto kwijt?

Nog even melden dat we zoeken naar niet ski-aktiviteiten de eerste week van maart.

Er is een markt met kraampjes van omliggende boeren en dergelijke met vanalles en nog wat. Weet alleen niet welke dag(en). Veel sportzaken, paar terrasjes, treinstation, zwembad(subtropisch?), overdekt winkelcentrum, parkeerplaats tegenover station vanaf Matrei/Kals, waar jullie vandaan komen rotonde in het dorpe 3/4 richting Grossglockner, spittal, dan kom je er vanzelf langs. Op dit parkeerterrein aan de linker kant is ook de ingang voor parkeergarage. Iets verder een mooie sport200, ik mag graag als sportdocent in zulke winkels rond-struinen… Een MacDonalds zit er ook… Weet niet wat je tieners voor gevoel daarbij krijgen…

Het is de hoofdstad van de regio dus genoeg te zien, te doen, vonden wij!

Fantastisch Nemrah, inclusief persoonlijke routebeschrijving!! Ik heb gevonden dat dat markje alvast op zaterdagvoormiddag is.

Moet haast ook nog op een andere dag zijn want wij waren altijd van zaterdag tot en met vrijdag in Heiligenblut, dus de zaterdagen zijn we nog nooit in Lienz geweest…

Wij zijn ook nog een keer wezen schaatsen op de Weissensee, als je eenmaal in Lienz bent is het niet heeeel ver meer… Ik weet niet of dat wat is voor jullie…?

Plaats een reactie