Skipas kopen.

Dit onderwerp gaat over de bestemming Livigno

Misschien een stomme vraag, maar weet iemand of je op zaterdag al een 6 daagse skipas kan kopen welke pas zondag ingaat? Wij waren bijv. in Mayrhofen en daar kon je pas op de dag zelf de pas kopen (dit was wel in de zomer, weet niet of dat er iets mee te maken kan hebben) Wij hebben zondag namelijk om 9 uur les en zou wel lekker zijn als we niet eerst een skipas hoeven te kopen maar meteen naar de snowboardschool kunnen gaan. Iemand enig idee dan hoor ik dat graag! Bedankt alvast!

Meeste skigebieden kan dat wel gewoon.

Ja geen probleem dat kan in Livigno

Groeten, Harald

Top, dank je! Scheelt weer! Kunnen we die zaterdag al kopen en zondag meteen de piste op!

Denk het wel. Zou het wel aan het eind van de middag doen. Als je er om 09:00 al staat is de kans groot dat ze denken dat je zaterdag ook wilt gaan skiën. Ik zou het toch nog wel ff vragen/ zeggen. Of online bestellen als dat kan en zaterdag ophalen. Je betaald dan toch van zondag tot vrijdag

*bericht bewerkt door tessaneedssnow op 11 feb 2017 17:56

Ski you later!

Bedankt @TeTe

En anders wachten tot eind van de middag. Na 3 uur zal het zeker geen probleem meer zijn.

Übung macht den meister!!!

Ik ben aan het zoeken of je vooraf, online, een skipas kan kopen, maar kan niks vinden… weet iemand of dat ergens kan?

Hé heb ff een beetje gekeken maar vind ook niets. Stuur ze ff een mailtje of bel ze. Bellen is effectief maar is het handig als je de taal spreekt.

Ski you later!

@TeTe helaas spreek ik geen Italiaans ;-)

Dan is een mailtje maken Nederlands kopieëren en plakken in Google translate o.i.d.

Ski you later!

Is inderdaad geen probleem. Gewoon zeggen aan kassa vanaf wanneer je wilt dat de skipas in gaat. Koop hem in Livigno ook altijd op zaterdag, en begin ook pas op zondag te skiën.

Oke! Thnx! @MorRonski

Plaats een reactie