ski demo

Dit onderwerp gaat over de bestemming Livigno

Hoi,

Weet iemand wat goede winkels waar ik skis kan testen/demo met eventuele aankoop? Tzal enkel voor all mountain en freeride latten zijn.

Met 2 winkels ervaring:

Mottini sport in 2016 nieuwe ski’s gekocht waar het geen enkel probleem was deze eerst te testen.
Sport Azzurro in 2017 nieuwe ski’s voor mijn vrouw gekocht, testen was daar ook geen enkel probleem.
Zinerman is ook aardig grote winkel, volgens mij heb je daar ook test mogelijkheden.

Ik heb alle 3 de zaken bezocht voordat ik nieuwe ski’s gekocht heb. Er zit aardig wat prijsverschil in de ski’s die je koopt dus shoppen is zeker aan te raden.

Ga dit jaar ook nieuwe kopen dus dat word vrijdag de 23ste ff shoppen.

Groeten, Harald

Bedankt voor de informatie Harald! Ik zet ze op het lijstje van te bezoeken winkels.

Wat bedoel je juist met het prijsverschil? Dat deze goedkoper zijn dan online prijzen of nederlands/belgische winkels?

Mvg

Als je voor freeride latten wilt kijken is Mountain Planet ook een goede zaak. Ook voor technische kleding heb ik mijn portemonnee daar regelmatig leeg geklopt 😂

When life gets too complicated.... SKI

@eljefke
Fors goedkoper dan online en geen BTW, zorg dat je contact geld bij je hebt dan is er qua onderhandeling wel wat mogelijk.
Heb in 2016 Atomic Redster D2 SL gekocht 699 op internet (NL) in Livigno 475 cash.

Groeten, Harald

Plaats een reactie