restaurants in Livigno

Dit onderwerp gaat over de bestemming Livigno

Wie heeft er tips voor leuke, gezellige, goeie restaurants in Livigno?

Bait Dal Ghet is een hele goede: https://www.tripadvisor.nl/Restaurant_Review-g194799-d142616… Het is er wel altijd druk en moet je even wachten voor er een tafel vrij is, maar dat is echt de moeite waard.

When life gets too complicated.... SKI

Uiteraard wel afhankelijk van wat je wil eten en budget. Maar ons lijstje ziet er als volgt uit:

  • Why not voor een lekker burger
  • Dosde voor een goede pasta
  • La Mirage voor een heerlijke pizza, wel reserveren, zijn zus heeft Bait Dal Chet.
  • Paprika, als het wat mag kosten
  • La Pastorella als je niets anders weet te vinden
  • Roxy bar voor toeristen menu, en goedkoop
  • Focolare super
  • Bivio als geld geen rol speelt
  • Hotel Helvetia
  • La Grolla als je nergens geen plek kunt vinden met een uitgebreide keuken en heel betaalbaar

Eet smakelijk

*bericht bewerkt door Harald3 op 05 dec 2018 16:20

Groeten, Harald

wauw wat een uitgebreide lijst, bedankt!

@Maria-D

Wel iets duurder maar wat 'n locatie en hoe lekker, niet ver van jullie verblijf, wel best reserveren.
Wij zijn er toevallig terechtgekomen, overal vol en hier was nog 'n plaatsje vrij voor 'n uurtje.
Hebben toen iets klein genuttigd maar wel genoten en gaan hier zeker terug.✨🍽

La Pioda Via Saroch 604

Born to run. B.S.

Hoi, wij gaan met de Kerst naar Livigno.
Mooi lijstje met restaurants. Wij willen reserveren bij Angels and Demons voor de kerst.
Goede keus? iemand ervaring?

Ik denk dat het een prima plek is om je vakantie te vieren, mooi park van wat ik zie op internet.

Enige nadeel wat ik zie is dat het een eindlonen is vanaf het park naar het centrum van Livigno. Er rijd overdag een bus prima te doen maar als je 's-avond wat wil eten is het een aardige stuk lopen.

Ligt er aan hoe je je vakantie vier en met name qua eten, wij eten alle dagen buiten de duur als bij in Livigno zijn en zitten dan ook in de winkel straat.

Veel ski plezier komende kerst.

Groeten, Harald

@Harald3

ik denk dat ie 't heeft over 't restaurant Angels and Demons om Kerstavond te vieren.😉

Born to run. B.S.

Yep…maar toch bedankt…
Heb ff rondgeneusd. Restaurant lijkt me prima, temeer omdat de helft van het gezin vegetarisch is. Altijd lastig om dan een goede keuken uit te zoeken maar deze lijkt ok…

@Harald3

ik denk dat ie 't heeft over 't restaurant Angels and Demons om Kerstavond te vieren.😉

dan58 op 6 dec 2018 21:29

Yep…maar toch bedankt…

Heb ff rondgeneusd. Restaurant lijkt me prima, temeer omdat de helft van het gezin vegetarisch is. Altijd lastig om dan een goede keuken uit te zoeken maar deze lijkt ok…

snowbert op 6 dec 2018 21:58

Sorry, sorry, niet goed gelezen.

Groeten, Harald

Nog bedankt voor alle tips en hierbij nog even onze favorieten:

  • La Calcheira (geheimtip want buiten het centrum maar heeeeeerlijk geluncht (het wildmenu) en zeer attente bediening).
  • Focolare (top voor een écht lekkere pizza of pasta)
  • La Pioda (superlekkere pizzoccheri en vleesgerechten)
  • Bivio (moet je geweest zijn;)
  • Bait dal Ghet (voor de beleving: joviale en chaotische sfeer, betaalbaar en lekker eten, en veeeeel gratis drank)

Verder:

  • Why Not (lekkere maar prijzige burgers)
  • Paprika (chic en prijzig)

Kortom: wij hebben ons op culinair gebied prima vermaakt :)

Fijn dat je iets laat weten, zo hebben we er allemaal wat aan.👍👌
In april gaan we er terug en ga ik iets uitproberen van jouw tips!

Born to run. B.S.

Bait dal Ghet: indien je moet wachten mag je gewoon drank en chips pakken, zoveel je wilt. Geweldige sfeer, we moesten 1 keer onze tafel stukje verschuiven omdat er een groepje kwam. Alle drank was gratis. Moesten we voor 5 man 45 euro aftikken voor eten, koffie en toetje. Uiteraard brood enzo vooraf. Echt top.
Verder: Angels and Deamons. Erg lekker, , chiquer en wat duurder. Was ook echt goed.
Ook daar kregen we gratis whiskey en koffie.
Livigno was top👍👍👍👍👍

@Maria-D,
Leuk te lezen waar jullie allemaal hebben gegeten mooi lijstje. Staan er nog 1 op die wij niet kennen, La Pioda. Eens kijken of daar plek is in de voorjaarsvakantie volgende maand.

Groeten, Harald

@Harald3

Zeker doen, had ik hen getipt na onze fijne ervaring vorige Paasvakantie…
Best wel reserveren.

Born to run. B.S.

La calcheira moet je sowieso gedaan hebben. Heerlijk en eerlijk eten op een zeer mooie locatie. Reserveren is wel aan te raden, plaatsen zijn beperkt. Je geraakt er gemakkelijk met een taxi. Deze hebben een vaste prijs 10euro per rit. In mijn ogen het meest authentiek restaurant van livigno. Geweldig!

Plaats een reactie