Skipas Online boeken en ook geldig in Kaprun?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Maria Alm

De eerste kerstweek gaan wij naar Maria Alm. Nou zijn de sneeuwberichten niet heel gunstig en zit in twijfel of ik vooraf de skipassen e.d. online (want korting) moet bestellen.

Weet iemand of een skipas van Maria Alm ook geldig is in Kaprun? Als ik het goed heb is dat een half uurtje rijden en moeten we daar iig kunnen skiën.
Of maak je dan nog eens extra kosten?

Salzburg Super Ski card is geldig in beide gebieden.

Haus Gassner in Niedernsill

De ski pas van Maria Alm Hochkönig valt onder het ski Amadè, en is niet geldig in Kaprun.
Het beste dat je voor 8 euro meer ( 6dgn) dan een Salzburger card koopt daar kun je bij beide regio skiën. Is idd maar 20/30 min rijden, zit je alleen met de skilessen van de kinderen.
Maar we blijven optimistisch, er ligt gewoon genoeg :D

Dienten Die Alte schule

Er vanuit gaan dat ook in Maria Alm de hoochseizoen rond 20/12 begint, is het verschil in prijs voor een ski pas van 6 dagen (volwassenne) ietsje meer: EUR 241 vs. EUR 256 (laag seizoen EUR 238 vs. EUR 224).

Haus Gassner in Niedernsill

Ja klopt @Romana, foutje in de telling oeps, maar dan nog voor wat meer kun je dan iig skiën :D

Dienten Die Alte schule

Wat een geweldig forum is dit met al die insider tips!!! :-)

Nog tips voor de lekkerste restaurantjes en lunch in t dorp en op de berg?

De beroemde burger heb ik al opgeslagen :-)

Van Aberg tot Mulbach kom je de vlgd berghutten tegen, dit zijn dan mijn favorieten :D
Abergalm, Thorau ALm (van de super Hamburger) Holzknecht, Hochmaisalm, Steinbockalm, Burgalm, Brundlstadl, Zachofalm (Bio alm met heerlijke gerechten), Shepplalm, Karbachalm.
Dan heb je nog de Liebenau Alm, daar kun je goed eten, maar iets minder speciaal als de anderen. Maar bij mooi weer zit je daar heerlijk op een groot terras in de zonnetje met leuk uitzicht.
Er zijn er natuurlijk nog meer hoor.
In het dorp ken ik ze niet zo, wel kun je bij Ronald Kramer pannenkoeken gaan eten met de kinderen.

Dienten Die Alte schule

Dank, dank Elly, superfijn! Ronald van Ik vertrek?

Ja klopt @Coltrane615, Hij heeft app/ restaurant het heet Sonnenlicht en ligt als je bij jullie ergens rechts omhoog loopt langs de beek die daar stroomt. Je kan er gewoon eten maar heeft ook pannenkoeken :D

Dienten Die Alte schule

Plaats een reactie