skigebied gezocht hoog veel blauw leuk dorp loopafstand lift centrum

Dit onderwerp gaat over de bestemming Mayrhofen

Hallo allemaal,

we hebben een onmogelijke opgave.
ik en mijn vriendin zoeken een appartement voor 2 personen in een skigebied met hoge bergen liefst 3000 meter.
budget is 650 euro met skipas voor een week. liefst een groot gebied met hoop blauwe pistes. ook nog eens in een leuk dorp op loopafstand van het centrum en lift . vertrek 25 januari met eigen vervoer.
we zijn al eens in mayrhofen geweest maar willen liefst niet weer.

heeft iemand van jullie een goede suggestie ?

groet

jelle

650 euro pp of voor z’n tweeën? Denk dat je het beste in Frankrijk kan zoeken, de hogere skigebieden met 3000m toppen zijn ook vaak de duurdere skigebieden in Oostenrijk.
Kijk even hier op skigebieden dan kun je zelf al iig een gebied zoeken en daarna naar de vvv van het dorp voor een appartement. Of kijk bij Bizztravel/ Husk etc.

Dienten Die Alte schule

Obergurgl is exact wat je zoekt.

Er zijn niet zo heel veel skigebieden met 3000 of Meer die ook nog een groot gebied met veel blauw zijn.
Obergurgl/Hochgurgl, Hochoetz, Kühtai, en natuurlijk de Gletscher Sölden, Hintertux, Kitzsteinhorn, Stubaier Gletscher, Kaunertal, Pitztal zijn in ieder geval erg hoog.
Obergurhl-Hochgurgl is denk ik inderdada de beste optie.
Op obergurgl.com kun je kijken naar accomodaties. of je stuurt ze een mailtje.

we willen wel graag naar oostenrijk en budget is per persoon.
obergurgl had ik nog niet eerder gevonden ga ik zeker naar kijken
alvast bedankt voor jullie hulp

groet

jelle

Per persoon 650 euro, dan kun je zelfs in Lech terecht. ff zoeken, maar het is er wel. En Lech is een leuker dorp dan Obergurgl. Skien tot 2500 meter, maar meer sneeuw dan in Obergurgl

Plaats een reactie