3e lift (stoeltjeslift) vanuit dal Mayrhofen?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Mayrhofen

zaterdag vertrek ik naar Mayrhofen, nu zie ik op het kaartje dat ik gemaild krijg dat er aan de zillertalstrasse ter hoogte van Am marktplatz ( volgens mij is dit het station) een stoeltjeslift zit, heb ik nooit eerder gezien, en vind deze op andere kaartjes ook niet terug, bestaat deze baan wel, en zoja, waar komt deze uit?

Alvast bedankt.

null

Dit kaartje is dan totaal niet juist. Er is geen stoeltjeslift die vanuit het dorp naar boven gaat.
Er zijn 2 liften die vanuit Mayrhofen naar boven gaan, de Penkenbahn en de Ahornbahn. Even verderop iets het dorp uit zit de Horbergbahn.

Lijkt me het station van de ZIllertalbahn.

Skiën. What else.

Kaartje klopt dus inderdaad niet. Helaas…

Nou ja of dat helaas is weet ik niet, want de penkenbahn hangt al op een aardige hoogte en een stoeltjeslift zou niet echt prettig zijn voor de meeste mensen… Waar heb je dit kaartje vandaan?

Wel als je appartement daar 50 meter vanaf ligt…
Ontvangen per mail van Sunweb…

Het kaartje is van Mayerhofen maar deze lift bestaat niet.Hier is het trein station

In het centrum van dorp zelf gaan er maar 2 gondels naar boven zie https://www.google.nl/maps/@47.1649489,11.8586636,16z?hl=nl…
en op de kaart van Winter Actvity Map staan er ook maar 2.
Daarna kun je met de diverse stoeljesliften verder omhoog.
De gondel van de penkenbahn brengt je naar het grootste skigebied van Mayerhofen.
Met de Ahornbahn ga je naar het kleine skigebied.

Dat kaartje heb ik inderdaad ook van sunweb gekregen. En hij klopt niet…
Groeten uit mayrhofen…

Plaats een reactie