nieuwe penkenbahn

Dit onderwerp gaat over de bestemming Mayrhofen

Zoals veel van jullie wordt zeer waarschijnlijk de oude penkenbahn vervangen voor een gloednieuwe 3s bahn van Doppelmayr. Inclusief gloednieuwe bruk voor bussen en voetgangers onderaan het dalstation. Maar deze nieuwe penkenbahn heeft heel wat voeten in de aarde. veel inwoners van Mayrhofen zijn het niet eens met de plannen, met name over het verkeersconcept. Mede hierdoor geeft de Mayrhofner Bergbahnen weinig informatie vrij over de vorderingen van de vergunningen en de bouwwerkzaamheden.

daarom dacht ik laat ik een forum aanmaken waar mensen met info dat kunnen delen. Zodat we op deze manier wat meer, door elkaar op de hoogte worden gehouden.

Als je ander nieuws heb uit Mayrhofen, of de andere plaatsen in het skigebied is dat ook fijn. Zoals plannen over een dalafdaling naar de Horbergbahn, nieuwe gondel vanuit finkenberg en de bijbehorende, broodnodige afdalingen naar Finkenberg. Alle informatie is welkom.

PENKEBAHN!

Don't eat yellow snow

@jellevanderkooijj… het is toch echt PenkeNbahn!

Hier was maanden terug al een topic over, daar heb ik nog een video van een minuut of 8 geplaatst met de plannen van Mayrhofen.

Plaats een reactie