Drukte nieuwe Penkenbahn

Dit onderwerp gaat over de bestemming Mayrhofen

Goede middag,

Benieuwd of er al mensen in Mayrhofen zijn die wat kunnen zeggen over de drukte nu de nieuwe lift open is.

Duidelijke verbetering?

Bijna 50 procent meer capaciteit dan voorheen. Ik was er met kerst en je moest niet aanschuiven, maar het was zo rustig dat je ook met de vorige lift allicht niet zou hebben moeten aanschuiven.

Het is nu toch wel goed druk in mayrhofen, maar de rij bij de penken valt me erg mee! Heb vanmiddag voor de eerste keer echt even staan wachten, maar de meeste dagen loopt het wel lekker door!

Goede avond,

En wat moet ik denken bij even wachten? 15 min, 30 min?

Vandaag m’n laatste dagje Mayrhofen :(

Ik vind het erg verbeterd. Ik begin meestal rond 8.30 tegen die tijd is het nog relatief rustig. In de ochtend heb ik eigenlijk niet een keer echt moeten wachten soms was het dat er 3 gondels voorbij kwamen voordat je erin kan maar echt langer heb ik volgens mij niet gewacht.
Alleen als je naar beneden gaat in de middag (15-16u) kan het wat drukker zijn, had ik van de week ook. Maar toen heb ik er volgens mij ook maar iets van 10 minuten hoeven te wachten.

Wat ook erg fijn is is dat je kunt zitten en je kan je ski’s ophangen :)

Ik ga midden Januari erheen, zal eens zien hoe het in de ‘rustige periode’ is met wachttijden.

Like tourists huffing and puffing to reach the top, while we forgot the view on the way up !

Ik ben ook reuze benieuwd. Ik ga in februari, in de carnavalsweek. Topdrukte dus, dan wordt gauw genoeg duidelijk hoe de verbetering is.

Plaats een reactie