Ervaringen Posthotel Mayrhofen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Mayrhofen

Beste wintersporters,

Aankomende winter ga ik met vrienden naar Mayrhofen. Ik ben benieuwd of er al mensen geweest zijn, en wat voor ervaringen zij hadden?
Ik ben benieuwd!

*bericht bewerkt door martijn op Invalid Date

https://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review-g608662-d7034248-Rev…
Ik ben er zelf nooit geweest, heb 2x in Alpendomizil Neuhaus gezeten tot volle tevredenheid

Ik weet niet of je nog een beginner bent ofniet, maar bij Mayrhofen zijn veel lange verbindingsstukken die lastig kunnen zijn voor beginnende snowboarders. Verder is het wel een gaaf gebied. Vind het persoonlijk altijd wel wat minder als de skipistes niet helemaal tot in het dal komen. Bij Mayrhofen moet je eerst met een lift voordat je bij de pistes bent.

Board or go home.

Vorig jaar toevallig 5 dagen geweest net voor de kerst. Hotel is prima, kamers zijn groot genoeg. Stukje lopen naar de lift, als je een skier bent dan zou ik een kluisje huren onder de gondel (die hardstikke nieuw is, vorig jaar pas geopend op de dag dat wij er aankwamen). Het hotel heeft echt een ideaal ontbijtbuffet smorgens. Het halfpension (want hotel, geen appartement) was ook goed, al was het diner dus in een ander hotel/restaurant aan de overkant van de straat.

Al met al goed bevallen.
En ja geen dal afdaling, maarja dat weet je als je naar Mayrhofen gaat. Persoonlijk vind ik het geen echt nadeel, want dalafdalingen in Oostenrijk zijn toch altijd ruk. Helemaal kapotgereden/bulten/ijs en superdruk want iedereen moet er naar beneden.

@Jeroen999

Was er toen een zwembad aanwezig, want de een zegt dat er wel een is, en de ander van niet.

@Jeroen999
Was er toen een zwembad aanwezig, want de een zegt dat er wel een is, en de ander van niet.

jessehuijers op 8 sep 2016 14:02

Nee geen zwembad.
Weet ook niet hoe je daar bij komt want op hun eigen site als ook op booking.com staat echt helemaal nergens iets vermeld van een zwembad.

Dat zal over Neue Post gaan, Hauptstraße 400, 6290 Mayrhofen. :) Die hebben wel een zwembad. Net als Neue Post in Hippach! Allemaal verschillende hotels.

Persoonlijk vond ik Mayrhofen niet zo boeiend, met name omdat gebied in 2-en gesplitst is en je niet echt met een daladdaling naar beneden kan skiën. (Dorp zelf ligt nl heel laag)

Het nabijgelegen koningsleiten en gerlos vond ik qua gebied in ieder geval leuker. Makkelijk bereikbaar vanuit Mayrhofen.

Het gebied van Mayrhofen vind ik persoonlijk minder, heeft ook te maken met de afwezigheid van een dalafdaling. Pistes liggen er (te) vaak matig bij. De hintertuxer gletscher daarentegen vind ik een top gebied, ondanks dat het er hard kan waaien.

Gotta go fast

Plaats een reactie