Mayrhofen 22-29 december

Dit onderwerp gaat over de bestemming Mayrhofen

Hallo

Zit deze winter eindelijk weer eens in de sneeuw!
Ben gewoon benieuwd, wie (m/v) er van dit forum ook deze week in Mayrhofen zit.

Groet

Paul

Wij ook, alleen weekje later. we gaan van 29 dec. t/m 6 jan.

– verwijderd –

Voor zowel Gast705 als Gast 550 (of moet ik zeggen Gerald?), laatste waarschuwing. Bij nog meer van dit soort reacties volgt een ban van het forum.

Wij hopen hopen ook van 29dec t/m 6 te gaan naar het Zillertal.voor de 1e keer.(hebben nog niet geboekt doen we de laatste week)wij zijn echte tochten skiers en zagen dat je met 1 skipas alle gebieden kan beskien.zijn er nog interessante tochten qua natuurschoon welke je absoluut niet mag missen?gaarne jullie reacties.

Ik dacht dat het Zillertal altijd vol zit met nederlanders ,maar er wordt niet of nauwelijks gereageerd dus het lijkt ons wel mee te vallen.
gr Ceel

Wij gaan 22 december tot 2 januari naar Fügen, we skiën dan ook altijd een paar dagen in Mayrhofen

Wij hopen hopen ook van 29dec t/m 6 te gaan naar het Zillertal.voor de 1e keer.(hebben nog niet geboekt doen we de laatste week)wij zijn echte tochten skiers en zagen dat je met 1 skipas alle gebieden kan beskien.zijn er nog interessante tochten qua natuurschoon welke je absoluut niet mag missen?gaarne jullie reacties.

ceel op 16 nov. 2012 19:42

waar ik het altijd fijn vindt om te skiën is het gebied Rastkogel van Vorderlanersbach, vaak goeie sneeuw en mooie brede pistes

ALS het vers heeft gesneeuwd dan is deze trip erg leuk
Mayrhofen omhoog
Horbergdal in
Lift 150er Tux naar boven
Skigebied in richting lammerbichl
Doorafdalen naar 6er eggalm
Eggalm op 2.300 meter
dorpsafdaling naar lanersbach (begin eggalmbahn)
daar op de bus stappennaar de Hintertux gletcher
Daar aagekomen helemaal naar boven (3.250 meter)
dan de dal-afdaling tot in tux (aan de lift/parkeerplaats) doen - aanrader!
dan met de bus terug naar lanersbach/rastkogelbahn
de ratkogelbaan omhoog en dan terugskien richting mayrhofen
eventueel via Finkenberg

Dan ben je een hele dag onderwerg…

groeten, gast 601 (zie boven)

ik van 12 januari tot de 19naar mayrhofen! Zin in! ben benieuwd naar de apres ski

Ik ga ook de 11e weg met de skitrein en de 19e terug.

Wij zijn ook in Mayrhofen te vinden van 22 tot en met 29 december! Hebben er zin in! :-)

Ik ben ook te vinden in het skigebied van mayerhofen (zillertal 3000). Ik ben er vanaf de 22ste tot de 30ste. Ik zit iets hoger de berg op in het plaatsje Vorderlanersbach

Plaats een reactie