Frejus tunnel

Dit onderwerp gaat over de bestemming Montgenèvre

We gaan 7 dagen skiën in Montgenevre en nemen dus heen en terug de Frejus tunnel. Aangezien we een week en een dag gaan kunnen we (volgens mij) geen gebruik maken van een retour ticket met korting. Zijn er andere kortingen mogelijk? Ik heb iets gelezen van 'Fejus tunnel korting' bij de aanschaf van een Monts de la Luna ski pas. Hoe werkt dat en kan dat ook bij dag 1 heen en dag 9 terug?

sneeuw witje en de 7 bergen

reeds twee jaar gaan skien in Montgenevre voor een week en steeds gebruik kunnen maken van de ‘week deal’ want volgens mij is die de dag van aankoop plus 7 dagen geldig. Dus zaterdag op zaterdag kan perfect. De tunnel korting bij de skipass is volgens mij om de regio aantrekkelijker te maken. Mijn broer heeft hier gebruik van gemaakt (reed zelf en weekdeal kwam niet uit) en geldt als ik het mij goed herinner op de dag dat je geskied hebt. Dus stel vrijdag geskied is vrijdag met korting door de tunnel. Deze info is echt uit mijn hoofd. Als je mee info wilt kan ik wel eens rondvragen aan de verschillende chaufeurs van de groep wat de twee verschillende deals nu net inhielden.

Als je dat zou willen doen Daan, zou dat fijn zijn. Dank je!

sneeuw witje en de 7 bergen

Als je dat zou willen doen Daan, zou dat fijn zijn. Dank je!

SandraSki op 2 dec 2019 22:31

Wij hebben vorig jaar onze skipassen online gekocht op de website van Montgenèvre voor het domein Monts de la Lune/Montgenèvre. Zie https://skipass.montgenevre.com/fr/.

Wij hadden een skipas van 7 dagen, dus inclusief een 2de zaterdag skiën. We hebben toen ook het H/T-tunnelticket onmiddellijk bij de skipassen besteld (was ong de helft goedkoper dan aankopen bij de tunnel zelf). Een heen- en terugticket is geldig tot 23h59 op de 7de dag na datum heenrit. Wil dus zeggen dat als je op zaterdag heen rijdt, je tot de volgende zaterdag net voor middernacht terug kan rijden. Maw geen probleem om na het skiën op zaterdag in de late namiddag hiermee terug door de tunnel te rijden op weg naar huis. Als je van zaterdag tot en met de volgende zondag gaat, zal het volgens mij niet lukken…

Onze auto (middenklasse monovolume + dakkoffer) viel onder klasse 1. De dakkoffer telt niet mee in de bepaling van de klasse.

#wakeupwhereyouwant

Wij gaan van vrijdag t/m de volgende zaterdag. Dus de korting gaat inderdaad niet op voor ons. Bedankt voor jullie reacties.

sneeuw witje en de 7 bergen

Plaats een reactie