skieen vanuit Nendaz.

Dit onderwerp gaat over de bestemming Nendaz

Je hebt er vele prachtige wandelroutes. Zelf kom ik er om te snowboarden, maar ik zie vaak mensen die wandeltochten maken en er zijn genoeg wandelroutes uitgezet. En raclettes, dat is daar overal te doen!

ik zou afraden om naar dit geied te gaan en zeker niet naar nendaz: onhandig ongezellig dorp, er zijn zoveel x leukere skigebieden!

@mark
Ik ben het hier totaal niet mee eens, ik ga al vele jaren naar dit gebied met veel plezier. Al moet ik toegeven dat als je echt voor de apres ski wil gaan je beter naar Oostenrijk kan, maar dit voor veel mensen niet zo belangerijk. Als je puur voor het skien/snowboarden gaat is het gebied ideaal.

Je kunt het ergens zo gezellig maken als je zelf wilt! Daar heb ik geen kroegen en Nederlanders voor nodig… Ik ga op wintersport om de hele dag te boarden en te genieten van de sneeuw en de bergen. Dan ben je in dit gebied absoluut op het juiste adres! Kroegjes bezoeken kan ik in Nederland ook wel doen… Hoe kan het dorp onhandig zijn!? Je kunt er alles vinden wat je nodig hebt. Top gebied!

Plaats een reactie