skiles kleintjes

Dit onderwerp gaat over de bestemming Niederau

wij gaan komend winter naar niederau. we verblijven in appartement sonnenalp.
heeft iemand ervaringen met skiles voor de jongsten. onze dochter is 3,5 jaar als we gaan. ik heb gezien dat er meerder skischolen zijn in het dorp. welke is aan te raden?

Ik werk zelf als skileraar bij schischule aktiv. We bieden voor jonge kinderen cursussen aan voor een halve dag in kleine groepjes van maximaal 5 kinderen. Omdat het vaak te zwaar is voor jonge kinderen om een hele dag te skiën. Daarnaast bieden we ook nog een halve dag opvangen aan als u zelf nog meer wil skiën.
Kijk ook maar eens op de website http://www.skischule-aktiv-wildschoenau.at.
Hij zal zeer snel aangepast zijn voor het nieuwe seizoen.

Niederau, leuk:)
Zelf ben ik hier in mijn jeugd 7 jaar geweest en het is altijd goed bevallen.
Er zijn twee skischolen in het dorp:

Zelf heb ik altijd skiles gehad bij de 1. Skischule Wildschonau. Er is een kinderland aanwezig voor de allerkleinsten en hier leren zij dan ook de beginselen van het skien. Zelf ben ik op 8 jarige leeftijd begonnen met skien en dat is mij altijd zeer goed bevallen bij deze skischool. Er zijn zowel Oostenrijkse als Nederlandse skileraren, de Oostenrijkse leraren spreken meestal ook wel een aardig woordje Nederlands.

Deze skischool geeft les aan kinderen vanaf 3,5 jaar en er kan ook altijd gebruik gemaakt worden van opvang.

Snowsportschool.nl geeft de mogelijkheid om in nederland al skilessen te nemen. Ze bieden ski lessen aan aan kinderen van af 4 jaar. Groot voordeel is ook dat de kinderen in nederland de basis van het skien al onder de knie krijgen waardoor ze tijdens de wintersportvakantie al aardig uit de “Skies” kunnen! http://www.snowsport-school.nl/kinderen.html

ski-school Aktive (die Blauen) raad ik U echt aan voor zo’n klein kindje.
Kleinere klassen en meer en betere aandacht voor elk kind is mijn ervaring. Veel plezier met zijn allen.