Trein naar Vallandry

Dit onderwerp gaat over de bestemming Peisey - Vallandry

Wij komen 7 januari met de trein aan in landry, weet iemand hoe wij dan naar peisey vallandry komen. We komen nl. Met 3 kleine kinderen aan en het zou niet fijn zijn als we dan een tijd moeten wachten.

Hoe laat komen jullie aan in Landry?

Er gaan shuttle bussen om 8 uur, 11.30 en 17.15
Tenminste dit is info van vorig seizoen.

Zie:
http://www.peisey-vallandry.com/www-fiche_village-N-CORRESP-…

(hmm link doet raar anders even knippen en plakken naar je adresbalk)

Anders is er misschien een taxi te regelen.

Don`t eat yellow snow

Op het moment van aankomst van de Ski Thalys, staat er een bus klaar om naar Vallandry te gaan. Bussen staan bij het station, je kunt er al je bagage in kwijt.
Wij hebben dit één jaar gedaan en wij vonden het prima geregeld. Er staan ook taxi’s of je kunt een taxi regelen. Als je een taxi wilt regelen heb ik nog wel tel.nrs voor je.

Groet,

Jeannet

Jeannet,

Bedankt voor je reactie, hoelang duurt het auto/bus ritje ? Als je voor mij tel.nrs. hebt zou dat fijn zijn.

Bedankt voor je reactie!!

groeten

Marion

Het auto / busritje duurt 20/25 minuten. De bus staat bij het station soms moet je even wachten. De bus stopt in Plan Peisey/Vallandry bij het Office de Tourisme afhankelijk van waar je verblijft moet je dus nog een stukje lopen.
Hierbij een aantal telnr. van taxibedrijven.
Taxi Du Clos Sarl Tel. 0033 4790 74506
0033 6 15411615
Absolute Taxi Tel. 0033 6 19546647
Taxi Benoit Andre Tel. 0033 4790 70806
0033 6 11429957

Mocht je verder nog vragen hebben laat maar weten. Mag ook op mijn eigen mailadres (zie onze website).

Wij zitten in Chalet De Bellecôte. Bedankt voor de informatie.

met vriendelijke groeten

Marion Spanjaard

ik kom 28 januari aan met 10 personen, mijn vraag is kun je de bus ook reserveren?

Ik heb daar al naar geinformeerd maar dat schijnt niet te kunnen.

Plaats een reactie