ski verhuur

Dit onderwerp gaat over de bestemming Riezlern

nog een dikke week en dan gaan wij weer met wintersport!:D
maar waar kan je het beste ski’s huren?

Hallo Bernard.
Zie forum skihuur van vandaag.
staan verschillende site op voor huren.
Maar niet alle gebieden bieden de korting aan.
De ene site verschilt bij de andere, de ene verhuurt bv. wel in Westendorf en de andere site niet.
Wij hebben vorig jaar via snow-rental gehuurd en is prima bevallen. Prima materiaal
Het huren van ski’s en schoenen 6 dg kosten incl
reserverings kosten 85.50 het is ook mogelijk alleen ski’s te huren

Ik neem aan dat je in het Kleinwalsertal op wintersport gaat?!?

Wij hebben voor de kerst onze spullen gehuurd bij Kessler Sport, direct bij de gondel. Je kunt hier ook nog geen 20,- euro een kaartje (gaat via je skipas) voor skidepot huren.

Overigens zijn iets verderop in het dorp adressen waar je iets goedkoper uit bent, wij zijn gegaan voor gemak (online reserveren met korting en dichtbij gondel/depot) en kwaliteit (goede naam).

Veel plezier!

@wil
ja wij gaan naar kleinwalsertal:)

kessler sport is wel prijzig!
ervaring met rief? dat zit tegen over de gondel.
@annoniem
via snow rental kan ik niks vinden?? doe ik iets fout?

hallo Bernard.
Er zijn inderdaad niet veel ski’s online te bestellen in Klein Walsertal.
Maar ik heb nog wat gevonden:

Reizlern: Sport Kesseler

3 sterren ski’s/schoenen/stokken 6 dg 82.35 euro
aleen ski’s met stokken 55,80 euro

per geboekte volw: 1 kind t/m 10 jaar gratis.
En zoals ik hier boven lees(Via je skipas) voor 20 euro het skidepot er bij, dus geen gesleep.

Dit bedrag rond de 85 euro voor ski’s en schoenen betaal je ook bij de andere website’s online.
Maar zoals ik al zei, die zitten niet in elk skigebied.

Dit heb ik gevonden via http://www.snowell.com.
Ik hoop dat ik je hier mee heb kunnen helpen.

heel veel plezier, en laat nog een beetje sneeuw voor ons liggen.

ik heb nu dit gevonden:

http://www.schuster-kwt.at/skififi/de/online-reservierung.ph…

dit ziet er wel goed uit! niet duur!

weet alleen niet of we nou met de ski daar kunnen komen?

http://maps.google.nl/maps/place?q=Riezleralpweg+4+A-6991+Ri…

@ Bernard: Volgens mij ski je daar zo naar binnen. Natuurlijk moet er wel sneeuw op het weggetje iets boven de locatie liggen maar het ligt praktisch aan de dalafdaling. Hooguit het straatje en een draadje over. Dan door de laatste wei tot met je punten tegen dat witte gebouw :)

@martijnski

dan ga ik denk ik hier mijn ski’s huren!
tenzij iemand anders nog aanbevelingen heeft?

waarom zou je dat doen.
Als je daar reserveerd heb je goed materiaal, als er iets niet goed zit/bevalt kun je er mee terug. Je hoeft niets mee te nemen, dus mee ruimte in de auto, en wat de kosten betreft, ben je denk ik nog goedkoper uit.

Ik heb vorig jaar voor een deel van onze skigroep ski’s/schoenen gereserveerd, en is prima bevallen goed materiaal. en geen lange wachttijd, stonden netjes gereed.

@Bernard

Als je terug bent laat even je ervaringen weten met skififi ik wil daar ook wel huren.

Ik vind namelijk dat een depot gewoon bij de verhuur hoort en niet nog eens €19,50 mag kosten.

Member of global cooling initiative

hallo Jos.

als ik zie wat de huur is bij Schusters ( zie hier boven) dan is dat echt goedkoop.
En wat het skidepot betreft, je hebt wel de andere dag lekkere warme schoenen,en geen gesleep met de ski’s. in de skibox uit de skibox. Heeft ook z’n voordelen, en je hebt al veel bespaard op de skihuur.Als je het berekend huur en depot ben je nog goedkoper uit dan normaal.

Schusters is ook degene die ik bedoel als je op de site bent heet ie skififi,

Bij kessler rekenen ze een hogere huur plus die €19,50 pp voor het depot. Dat vind ik echt afzetterij.

Ik maak de afgelopen jaren alleen maar gebruik van een depot voor het hele gezin. Moet er niet aan denken dat gesleep vooral met de spullen van de kids. De hoogste prijs die ik ooit voor verwarmde schoenen en skis in het depot heb betaalt is ong 1 euro per dag voor de rest zat het altijd bij de verhuur in.

Member of global cooling initiative

@jos

terug van een geweldige week wintersport!
veel zon veel sneeuw, kan niet beter!
en dan over die ski’s
vorig jaar bij Rief gehuurd, ik zelf was daar niet heel enthousiast over.
dit jaar dus bij skififi
Materiaal was erg goed.
het opberg hok was niet erg groot.
dus als je in drukke tijden gaat is het daar wel beetje krap. staat een bankje waar je met max 3 personen op kan zitten.

Hoe is de skiverhuur van het Aparthotel in Mittelberg? De prijzen zijn erg laag, is de kwaliteit er ook naar?

Lees dit nu pas eigenlijk, maar het materiaal wat ik daar zag staan was prima in orde.
breed assortiment, dus iets omruilen zal heel eenvoudig gaan!

Als je in het aparthotel verblijft in de voorjaarsvakantie (met kinderen) is huren en skischool in het hotel dan de best optie ? Wie kan mij aan de site van deze verhuurder helpen ?

De verhuurder heeft geen site denk ik, het zit in de garage van het aparthotel.
De skischool is ook gewoon een dependance van een skischool uit het dorp.
Onderaan de oefenhelling in Mittelberg zit ook een skischool en daar loop je vanuit het aparthotel in een paar minuutjes naartoe!

Op het forum zijn een aantal verhuurders van appartementen in het aparthotel, meestal melden ze zich vanzelf in een topic over het kleinwalsertal om hun accommodaties te slijten ;)

Wat de beste optie is weet ik niet, maar alles dichtbij is natuurlijk altijd praktisch :)

Vrienden van ons zitten deze week in Aparthotel (1e keer wintersport) en zijn voor de verhuur van de spullen 4 kids en 2 volwassenen (helm, schoenen, ski’s) bij de verhuur in het aparthotel geweest. Ze kregen 5 paar schoenen aangegooid en moesten zich maar redden, daarna een snauw; “is het goed” zo van schiet op (het is niet eens vakantietijd). Ze vroegen nog misschien even handig als u uitlegt hoe het moet voelen, tja dat wist hij ook niet. Hebben toen alles terug gezet en zijn naar de verhuur bij de skischool gelopen… service dus ver te zoeken.

Ik wist niet eens dat ze in het sporthotel ski’s verhuurden? zijn er een aantal jaar geweest en naar volle tevredenheid gehuurd bij Schuster (website skififi). Depot is bij hun gratis en idd wel erg klein maar aangezien daar ook de verzamelplek voor de ski school is vond ik het allang best.

Member of global cooling initiative

Plaats een reactie