skischool / skiles

Dit onderwerp gaat over de bestemming Rokytnice nad Jizerou

hallo, heeft er nog iemand tips voor ons:
Wij moeten voor 4 personen materialen huren en voor 2 kinderen skiles.
Waar kunnen we hiervoor het beste terecht?

Is het nog handig om dit vooraf per mail te regelen of kan het gewoon ter plaatse?

Alvast bedankt!

Gewoon ter plaatse maar je moet er wel vroeg( 8.45 uur )bij zijn voor materiaal in de ski winkel om wachttijden te voorkomen .Om 9.00 naar verzamel plaats van de skischool dan ben je de eerste makkelijk met VOOR skiën.
Liftpas beste s avonds halen of als dat niet gaat later als je skies hebt en een plekje in de skischool.succes!

Dankjewel. Ik zag ook dat er meerdere skischolen zijn. Is er eentje bij die je zou aanbevelen?

Nee…Maar het goede onderwijs hangt niet zozeer van de school af maar van de LERAAR !
Alle leraren hebben diploma’s.De ene is meer betrokken dan de ander.
Ik zou als ik jou was eerst 1 dagje boeken en kijken of je een klik hebt met de leraar.Zo niet neem je een ander.
En kan je de dag prijs verlengen naar 2 dagen zonder extra kosten je betaald dan gewoon voor 2 dagen enz.
Ik weet niet of jullie absolute beginners zijn of niet.
Is het voor de kinderen de eerste keer! En hoe oud zijn ze ! Wil je dat nog even laten weten! I.v.m. de kinder skischool. Ik had je ook nog een persoonlijk bericht gestuurd! Kan je vinden bij je profiel.

Zoals je ziet op de skimap bestaat dit gebied uit een aantal kleine skigebiedjes. Wat ik me nog kan herinneren was dat er verschillende ski scholen waren die les geven op verschillende locaties. Dus let op waar je in het dorp zit bij welk skigebiedjes.

May the ski force be with you !!

Hallo, mijn kinderen zijn 10 en 12 en afgezien van een kinderfeestje bij snow-world is het de eerste keer.
Ergens zag ik dat de kinderskischool tot 12 jaar was, maar ik wil wel dat ze bij elkaar les krijgen.

Wij zelf hebben vroeger regelmatig geskied en waren niet van plan om les te gaan nemen.

Ok misschien is het handig dat de kinderen om 12.00 uur met de skischool eten.Dan kunnen jullie gewoon wat langer skiën.

Dat maakt me niet zo veel uit, we moeten geloof ik eerst maar eens een keuze maken uit welk gebied, voor absolute beginners lijkt me studenov wel heel geschikt, zo te zien brede en niet te stijle pistes. Misschien kunnen we dan later in de week nog wel eens naar de horni domky gaan

Weet jij of het handig is om vooraf materiaal te reserveren?
We gaan in de drukke krokus periode (carnaval)

Nou… Dat kan je wel doen.Je moet dan wel precies weten wat je moet hebben.Voor de kinderen ski lengte borst hoogte kan je thuis al meten…Voor jullie zelf een piste ski. Als je 1.78 bent zou ik niet langer gaan dan 1.60-165 cm.

Plaats een reactie