skiën in mei

Dit onderwerp gaat over de bestemming Saalbach Hinterglemm Leogang Fieberbrunn

Heeft iemand een idee hoelang het wintersportseizoen in Saalbach/Hinterglemm duurt? Wij zijn namelijk van plan om van 12 t/m 16 mei hier op wintersportvakantie te gaan.

mvg.
Mike de Witte

Ik vrees dat het skigebied dan al gesloten zal zijn , eventueel kan je wel uitwijken naar de gletsjer in Kaprun.

over het algemeen is de seizoensluiting ergens half april, uiterlijk eind april. Voor half mei moet je echt naar de hoogste gebieden van Europa gaan kijken én vooral nu niet al wat gaan boeken.

Is dit een grap? Of wordt misschien maart bedoeld?

Is dit een grap? Of wordt misschien maart bedoeld?

Flexen op 12 nov. 2013 19:09

:-) :-) :-)

ik had daarom zelfs al op kalender gekeken, maar 12 - 16 mei is midweek, dus toch maar ‘gewoon’ antwoord gegeven, voordat 'ie daadwerkelijk iets gaat boeken :-)

The older I get, the better I was

Waterskien zou wel moeten lukken denk ik ;-)

Waterskien zou wel moeten lukken denk ik ;-)

phil op 13 nov. 2013 17:28

Dat wordt eerder grasbaan skiën :-D

Ik zie net dat je maart bedoeld ipv mei, dan kun je zeker nog wel skiën mits het niet te warm wordt. Ik ben een aantal keer half maart geweest, eigenlijk altijd mazzel gehad dat er voldoende sneeuw lag en het niet te warm werd.

Altijd fijn als de (anonieme) TS niet meer reageert :-P Gebeurt helaas met enige regelmaat.

When life gets too complicated.... SKI

Bijna anoniem zie ik :-)

When life gets too complicated.... SKI

Maart zou normaal wel moeten lukken denk ik.
Beneden zal het wel pap zijn na de middag.
Bekijk deze linkjes maar :

http://www.sneeuwhoogte.nl/wintersport/oostenrijk/salzburger…

https://www.wintersporters.be/skigebieden/saalbach/sneeuwhoo…

Ik ben afgelopen maart nog vanaf de 16e in skicircus geweest en toen hadden we 3 keer verse poeder in één week. 's middags word het zeker op de lage pistes wat minder maar het was wel te doen. In totaal 5 keer hier geweest in maart en eigenlijk maar 1 keer was het slecht en was je beperkt tot de hogere pistes en waren een aantal dalafdalingen gesloten. Als je toch mei bedoeld zou ik de skis maar thuislaten of elke dag naar Kaprun rijden want in skicircus zal niets meer open zijn…

🏂

Was er ook vanaf de 16e eerste 3 dagen pap daarna een alleen maar vers poeder.

Plaats een reactie