hotel of pension?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Saalbach Hinterglemm Leogang Fieberbrunn

Zijn nu reeds op zoek naar hotel of pension in hinterglemm voor tussen kerst en nieuw 2011-2012 Weet iemand een goed en toch betaalbaar hotel of pension?Wij zijn met 2 volw.+2 kinderen,dus liefst een familiekamer

Hotel Adler in Hinterglemm. All-inclusive, zeer geschikt voor kinderen & het ligt naast de gondel.

http://www.pension-hager.at/hager/pension/pages/de/hausinfo/…

Ze hebben hier een mooie kamer voor een familie. Op de website staat hij niet vermeld maar mail met vraag: de kamer voor de familie aan de voorkant bij de parkeerplaats. Ze hebben ook nog gewone kamers met extra bedden. Zullen goedkoper zijn. Gezellig familiepension. Wij zijn er met onze familie (2 volw. en 2 kinderen) geweest deze zomer en in de winter gaan we altijd met een vriendengroep hier naar toe. Ligging is in Saalbach aan de oefenpiste. Skischool in de tuin!

Nou ik ben het eens met Shanin, ik heb vroeger ook in het Adler gezeten toen ik nog jonger was, wij sliepen in het hotel gedeelte, maar de vrienden van mijn ouders sliepen in het appartementen gedeelte!
Het was opzich nog goed betaalbaar, dichtbij de pistes en erg kind vriendelijk!

Voor die appartementen betaal je minder, maar je kan er ook voor kiezen om ontbijt erbij te nemen…

Aanradertje vind ik…

Hotel Alpenblick in Hinterglemm, zeer goede prijs-kwaliteitverhouding, vriendelijke eigenaren en familiekamers. Eten is zeer goed, ligging aan de hoofdstraat tegenover de skischool snow and fun en zoals (bijna) alle hotels in Hinterglemm: op loopafstand van de liften ! Vraag naar een kamer aan de voorkant ivm uitzicht (groot balkon).

Plaats een reactie