Nieuwe logo

Dit onderwerp gaat over de bestemming Saalbach

Zoals menig hier wel weet is vanaf aankomende winter de gebieden van het skicircus (Saalbach Hinterglemm Leogang) en Fieberbrunn versmolten tot een grote regio, volgens metingen de grootste aaneengesloten skigebied van Oostenrijk.
Bron: http://www.skiweltbrixental.nl/eerste-kwaliteitszegel-uitger…

Met de komst van Fieberbrunn van het Skicircus heeft men ook een nieuwe logo, wat vinden julie van deze nieuwe logo??

http://www.skiweltbrixental.nl/nieuw-logo-voor-saalbach-hint…

Logo vind ik er toch anders uitzien…moet er erg aan wennen…maar komt vast goed. We moeten er nog even aanwennen.

Ik vind het nieuwe logo eigenlijk te veel de nadruk op Saalbach liggen, waarbij de overige dorpen binnen het gebied (Hinterglem, Leogang en Fieberbrunn) wel erg onderbelicht raken. Mochten deze dorpen dan weer ipv de tekst Saalbach hun eigen plaatsnaam gebruiken in het logo, dan vind ik dat de eenheid van het skicircus weer te veel wegvalt.

Persoonlijk had ik ipv Saalbach liever de tekst SkiCircus gezien, met dan eronder de plaatsnaam.

Buiten de punten die @Visscher hierboven aanhaalt, vind ik het in ieder geval wel een lekker strak logo en niet zo kinderlijk als dat het vroeger was (tenzij ze graag zo over wilde komen natuurlijk ;) )

Maar mijn grote vraag, ga ik er kunnen skiën met mijn Tirol Snow Card? Wat tot heden wel kon in Fieberbrun…

Vind het trouwens een mooi logo, inderdaad niet zo kinderachtig als het oude.

@Rene Dat met strak ben ik ook zeker met je eens hoor, wat dat betreft een veel beter logo als het oude.

Bruno, fieberbrunn valt helaas niet meer onder de tirolcard. Fieberbrunn hoort ook niet meer bij schneewinkel.

Ga er nog wel is een art van maken…maar dus wel bij skicircus en bij de salzburgcard.

strak logo maar zal wel weer veranderen als de verbinding met Zell am See er komt

Eric2015, ben je daar zeker van? Zeer spijtig :-(

Bruno ik ben daar heel zeker van…is echt waar…

@eric2015 en @bruno dan neem je toch de allstar card!

LA NORMA😍☃️

@Piefke tja simpel gezegd, maar ik zit 1st week november al in Stubai (wel Tirol pas) en met kerst zit ik tussen Kitzbuhel en Skiwelt en ik wou nog Ischl boeken ook…
Keuze’s …

Ja piefke die allstarcard…tik wel ff allstarcard.nl in zal ff info zoeken :)

@Visscher, dat vind ik eigenlijk ook zal er geen andere gedachte achterzitten??

Alle dorpen in dit gebied dezelfde logo maar in plaats van Saalbach staat er b.v. Hinterglemm, universeel, strak onherkenbaar (op den duur).

Laat mijn gedachte even de vrije loop.

@Bruno, wat ik gelezen heb is dat de Tirol Snow Card niet meer geldig is en geldt ook voor de Schneewinklepassen, wel blijven de Salzburg Super Ski Card en de Kitzbüheler Alpen All Star Card geldig.

Klopt helemaal @michelr en @ bruno morgen avond heb ik daar een artikeltje voor klaar staan als het mee zIt en dat zit het wel …

Een volwassen logo maar wel een beetje saai ;)

Wintersport.. daar kan je me 's nachts voor wakker maken!

Ik vind het echt een mooi en strak logo. Jammer dat Saalbach er zo uitspringt, zoals @Visscher al aangaf.

Carnas on Tour

@bruno er is nieuws mbt de liftkaart voor Fieberbrunn en het skicircus…wellicht is er toch witte rook voor de Tirol .snow card.

http://www.skiweltbrixental.nl/update-van-de-tirols-bahn-fie…

@Eric2015 Haha dat zou echt de max zijn!
Maar dus nog niet zeker…

Zit er eigenlijk nog aan de Tiroler Snow Card een voorverkoop tarief of doen ze daar niet aan? Als werkelijk SHLF erbij komt dan is het giga lucratief om te doen als je om en nabij 2,5 week minimaal per seizoen gaat.

@tim helaas geen korting als je de kaart in de voorverkooo zou kopen

http://www.snowcard.tirol.at

De Kitzbuheleralpencard kent weldegelijk een gereduceerde prijs…

Ben blij dat de clown minder goed zichtbaar is nu

Gang is alles

Vraag me eigenlijk wel af hoe ze dat doen met de verdeling van de inkomsten van de Snow Card (e.a.) wordt daar gekeken in welk gebied je skiet met je je jaarpas en zo bepaalde berekeningen gedaan… vraag me dat al lang af.

@Jesper, in de oude logo was het al minder zichtbaar, denk wel dat de clown zichtbaar blijft in hun reclames.

Ik vond die clown zo vreselijk. Alleen daardoor trekt het me al niet. Wat heeft een clown nu met wintersport te maken? Het nieuwe logo vind ik daarom beter, maar niet goed.

Plaats een reactie