snowboardlessen in saalbach

Dit onderwerp gaat over de bestemming Saalbach Hinterglemm Leogang Fieberbrunn

waar kan ik men vriendin en nog paar vrienden op les sturen in saalbach! en wat gaat dat ong. kosten ze heeft nog maar paar x indoor gesnowboard!

Je moet op http://www.board.at kijken, super goede snowboardschool. Voor de prijzen kun je terecht op de site.

Wij hebben goede ervaringen met Activ. hier sturen wij ook altijd onze gasten naartoe.

Ik vond dat board.at anders maar helemaal niets. Mijn vriendin heeft er vorig jaar 4 dagen les gehad, maar niet echt heel veel geleerd ofzo. Heb haar daarna maar naar privé-les gestuurd en dat was stukken beter. Daar heeft ze in 1 dag meer geleerd dan 4 dagen board.at. Die leraren bij board.at vonden zichzelf allemaal te veel te cool en interessant en waren zodoende meer met zichzelf dan de leerling bezig. Ik snap dat snowboarden een bepaalde subcultuur heeft (althans voor sommigen), als dat je aantrekt dan moet je zeker naar board.at. Als je gewoon goed en snel wil leren boarden dan zoek je een degelijke, gerenommeerde school of nog beter neem priveles. Het kost wat meer, maar je leert het goed en snel. Als jullie met een klein groepje zijn (max. 4 ofzo) dan zijn die kosten ook nog wel te overzien. Daar heb je de rest van je vakantie plezier van.

Zelf les gehad bij Activ en hier goede ervaringen mee. Kleine groepjes, veel persoonlijke aandacht en veel geleerd.

Plaats een reactie