Skicursus Saalbach Hinterglemm

Dit onderwerp gaat over de bestemming Saalbach Hinterglemm Leogang Fieberbrunn

Hey allen!

Ik ga van 18-02-2012 tot 25-02-2012 op skivakantie naar Saalbach. Ik vroeg me af of er nog mensen zijn die in deze periode gaan skiën/snowboarden. Ikzelf ben een beginnende snowboarder en het is altijd leuk om samen met wat mensen de helling af te dalen!

Hallo Louise,

Wij gaan van 04-02-2012 tot 11-02-2012 naar Saalbach. Maar er gaan nog veel mensen dus…

Jan, wellicht tot ziens dan maar.

One life. Live it.

Ga jij ook Gazza?

Jazeker. Ook Saalbach.

One life. Live it.

Hallo Louise,

Wij gaan van 04-02-2012 tot 11-02-2012 naar Saalbach. Maar er gaan nog veel mensen dus…

Jan op 25 dec. 2011 16:37

shake hands,

ik ga ook van 4-2 af,

echter is het een feestvreugd van nederlanders daar, altijd wel iets te beleven.

Addict.

En er komen 4/2 nog drie Belgen ook :-), wel in Hinterglemm.

Gezellig, welk hotel, ik zit in gungau, op de piste bij de zwolferkogl (dalstation)

Austria,geboekt bij sunweb. Nadeel dat het een paar honderd meter richting Saalbach is. s’Avonds zijn we te vinden in het Apres skipaleis, elke dag feest: http://www.apresskipaleis.nl/fotos%202011/2602040311/index.h…

Apres ski paleis valt zwaar tegen. Hollandse bouwvakkerssfeer. Nee dan liever Duitse apres ski in de Goasstall of Bauers/Hinterhag in Saalbach…

Ben 't met anoniem eens maar is 't inmiddels weer wat drukker bij de buitenbar van de Dorfschmiede ?
Vorig jaar niets te beleven en veel bij de nieuwe Schwarzacher geweest. Daar zijn de meningen over verdeeld maar vond het veel leuker dan de oude Vip-bar. Had 't idee dat het nog allemaal wat nieuw en onwennig was. Iemand er al geweest dit seizoen ?

Pension Hager, vast aan de oefenpiste in Saalbach aan de "grote" doorgangsweg.
En wij zijn ook van de Deutsche Apres Ski.

One life. Live it.

Het barretje in hinterglemm op het dorp is vaak gezellig, ik loop ook nog wellis naar t hexenhaus, beetje iets meer duits georrienteerd, vorig jaar zat de engelse marine oid daar. wat een feest.

goaßstal gaan we heen als we er uitkomen.

goaßstal is mij te mega, buitenbar van de Dorfschmiede??? lijkt mij weeleens tof om te doen. Vorig jaar viel de Tanzhimmel tegen vond ik, jaar voordien was het dan weer super. Weet je wat, ik ga ze allemaal doen… Dorfschmiede, hexenhaus, zijn er nog in Hinterglemm waar het de moeite is vanaf 16u30 a 17u?

Kom al jarenin Hinterglemm en inderdaad vond ik de Tanzhimmel vorig jaar ook stukken minder dan de jaren ervoor.

Goasstal is wel gezellig maar persoonlijk vond ik de Schwarzacher een beetje voor de "kakkers".

Maar ja, het gaat er om waar je zelf schik hebt. PS, Apres ski paleis is alleen later op de avond de moeite waard.

Nog een paar weekjes en dan zijn we er weer!!

Ben 't met anoniem eens maar is 't inmiddels weer wat drukker bij de buitenbar van de Dorfschmiede ?
Vorig jaar niets te beleven en veel bij de nieuwe Schwarzacher geweest. Daar zijn de meningen over verdeeld maar vond het veel leuker dan de oude Vip-bar. Had 't idee dat het nog allemaal wat nieuw en onwennig was. Iemand er al geweest dit seizoen ?

Hinterglemmfan op 25 jan. 2012 15:17

Waar is de vip bar?

Apreskipaleis heb ik nog nooit iemand gezien, maargoed, ik ben ook eigenlijk alleen van het echte apresski, dus vanaf de piste, ff de ski’s droppen, sneakertjes aan en de kroeg in, of we moeten bij een kroeg eindigen, maar ben me iets te zuinig op mijn ski’s om ze enkele uren buiten te laten staan, vandaar dat ik ze vaak ff wegbreng…

maargoed, zit ook onderaan de zwolferkogl, dus kom langs mijn hutje…:)

Addict.

Doe eens alte Fritzie, onder hotel Hasssnauer. Geen hoempa, maar erg sfeervol en leuk.

@Anoniem. Volgens mij een schermbar onderaan het funpark of in elk geval daar in de buurt.

kijk eens op weeweeweepuntboerteunpuntcom :)

@Anoniem: de oude vip-bar is dus vorig jaar vervangen door de nieuwe Schwarzacher-bar/restaurant, ligging is bij de verzamelplaats van skischool snow and fum in Hinterglemm.
Ipv nederlandstalige apres-ski nu meer duitse apres-ski (beter!) en bovendien een live-dj op terras !

Potver…dat wordt druk met al die wintersporters. Straks enorm druk in de apres ski.

Voor mij eerste keer Saalbach dus… Had al gehoord van vrienden dat in de goaßstal goede apres ski muziek is!

Wij zijn van 14 tot 21 januari in Hinterglemm geweest. De Schwarzacher is leuk voor als je gelijk de piste afkomt. Net jammer dat de ski’s van een vriend daar wel gestolen waren of de verkeerde meegenomen, ze waren iig niet terug gebracht de volgende dag. Apresskipaleis was wel gezellig alleen erg druk, warm en de muziek staat zo hard dat praten met elkaar amper mogelijk is. Tanzhimmel viel tegen en snikheet. Beneden was het later op de avond een stuk beter te doen. Goasstal was ook erg gezellig tot uurtje of zeven acht.

vanaf 18-02 ben ik daar

vanaf 18-02 ben ik daar

Roger op 5 feb. 2012 02:25

Leuk! :)

Plaats een reactie