Bereikbaarheid Hinterglemm

Dit onderwerp gaat over de bestemming Saalbach Hinterglemm Leogang Fieberbrunn

Ik las zojuist dat vannacht de toegangsweg naar Saalbach Hinterglemm is afgesloten. En dat deze weer kan worden vrijgemaakt zodra er een helicopter die kant op kan, weers-technisch.
Nu ik vannacht die kant op ga wordt ik wel wat zenuwachtig.

Iemand enig idee van de situatie op locatie daar? En de verwachting?

Ik lees mee… de planning om morgenavond naar Fieberbrunn te gaan maar we zijn nog flexibel in de bestemming…

Dag MarkT en Fos, ben niet ter plekke maar heb het bij de vorige afsluiting deze winter het wel in de gaten gehouden.
SHFL deelt deze info goed op Twitter. Als zij niets melden, dan is er ook niets te melden (hun eigen woorden). Helaas rest dan niets anders dan afwachten. Ik hoop voor jullie dat het op tijd open gaat.

@ Fos, wat betreft je andere vraag. Er gaat een skibus van Fieberbrunn naar Leogang. Leogang is ook niet heel groot om te skien. Wel kan je van daar naar Saalbach skien, indien de verbindingen open zijn. Let wel dat de Schönleitenbahn bij wind nogal eens dicht gaat en je dan niet skiënd terug kan naar Leogang.

Update:

Arrival by car

Saalbach Hinterglemm can be reached by road again as of Jan 15, 12:00 h. Currently, no further block of the L111 is to be expected.
The B311 (Pinzgauer Bundesstraße) between Saalfelden and Lofer as well as the german B21 will be closed on Jan 13 at 17:00 h for security reasons. The duration is unknown.

Up to date traffic info for routes in our direction.

If the situation changes, we will keep you updated on this website as well as on Facebook and Twitter.

Info Hotline: +436541680068

Hoi, Ik zie dat er volgende week veel sneeuw wordt verwacht. Zijn er mensen die weten hoe de weg in het dal bij Saalbach en Hinterglemm er dan bij ligt? Is deze wel gewoon goed schoon?

joh, niks om je druk om te maken, Ook als de weg niet geruimd is kun je er prima rijden.
afhankelijk waar je appartment of hotel ligt, kan een setje kettingen geen kwaad

echte mannen lopen naar boven,

Thanks!

*bericht bewerkt door AlexanderC op 03 feb 2020 18:41

Plaats een reactie