Appartement in Saalbach voor 9 personen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Saalbach

Wij willen begin januari in Saalbach gaan skiën met 9 personen. Weet er iemand een geschikt appartement, niet te ver van piste en dorp (we gaan met de trein, dus kunnen niet per auto naar piste of supermarkt rijden)? Het is helemaal geweldig als er in hetzelfde complex of de nabijheid 1 of 2 appartementen voor 1 of 2 gezinnen met een klein kindje zijn. Deze gezinnen horen ook bij onze groep, maar willen graag een aparte accomodatie.

Villa Augstine:
Gîte - Villagemeenschappelijk, 3e verdieping, gezamelijke ingang, in een Resort Ideaal voor sportievelingen, meerdere families Uitzicht :Panoramisch, bergen, bos, dorp, voetgangersgebied, nightlights Omgeving :
Aan de voet van de skipistes, bergrijk Ligging :
Zuidwesten Villa in een Resort, 14 personen ‘Villa Augustine’

Ik zou in Hinterglemm gaan zitten, Saalbach is vrij groot als je met ski’s rond loopt. Hotel-Hinterglemm bijvoorbeeld heeft genoeg appartementen om 9 personen onder te brengen en alles is vanaf daar 300 meter of minder lopen:
supermarkt 50m, Skilift Reiterkogel 300m, Skilift Zwolfer 300m (via sleeplift funpark), Skihuur 300 m, Pinautomaat 100m, Skischool 75m, etc.
Daarnaast zou ik het vliegtuig nemen met de huidige prijzen (zeker als je in zuiden woont):
Amsterdam/Rotterdam/eindhoven-innsbruck (transavia) 100 euro retour
Aken-Munchen (germainwings) 39 euro retour (NS heeft spot goedkope tickets naar aken airport)

Jeroen "in de winter liever in Alpen"

Ja dat weet ik (ken saalbach uit mijn Broekzak.
Pens/appartementen Thunerhof (zie internet) net buiten Saalbach, hebben appartementen en pension super netjes . advies boek half pension (ook voor appartementen)De fam Kroll is heel aardig , Pa Kroll breng je elke dag wanneer je wil met zijn busje naar de gewenste lift , en je kan s,avonds weer terug skien tot de voordeur (even de weg vragen bij kroll)Het eten is grandioos.Je kunt ook boeken via G2-reizen te Ermelo , en niet duur.u zal een top vacantie hebben . Groetjes Koos , jj.nijland@planet.nl

Via http://www.saalbach-hinterglemm.be heb je de mogelijkheid alle accomodaties te bekijken en direct bij de accomodatie te boeken. Er zit dus geen reisorganiatie tussen.
Dit heeft vele voordelen; je kan direct met de accomodatie in contact komen en speciale afspraken maken.
http://www.saalbach-hinterglemm.be heeft een handige boekingsbox en daarna wordt je geleid naar het overzicht met accomodaties.

Plaats een reactie