(VIDEO) Saalbach Hinterglemm in 4min. 14-01-12 tot 22-01-2012

Dit onderwerp gaat over de bestemming Saalbach Hinterglemm Leogang Fieberbrunn

Bekijk onze wintersport in 4 minuten… Met 14 vrienden hebben we het ontzettend naar ons zin gehad! http://youtu.be/b_5m6pJumjU

GA vanmiddag zeker ff kijken!

Vrijdag is het mijn beurt in hinterglemm!

Had 't filmpje al gezien via site Saalbach-Hinterglemm / faceboek, supergoed gedaan en mooi promotiefimpje voor dit prachtige skigebied !Top !

leuk gedaan

Wat een coole film echt mooi gedaan!!!

Leuk filmpje, goed gemonteerd, en het ziet er gezellig uit! Goed bezig.

mooi filmpje! complimenten!

heb er nog meer zin in gekregen, heb net nog maar ff over mijn skis staan kwijlen… kan niet wachten, ;)

Addict.

Erg leuk filmpje! Ziet er inderdaad super gezellig uit. Thanks for sharing.

Leuk filmpje hoor! Wij waren (4 mannen) er ook van 14 t/m 18 jan) dus zeer herkenbaar allemaal, jammer dat het alweer voorbij is, maar over paar weken naar mittelberg/kleinwalsertal!!! veel plezier voor iedereen die nog naar saalb/htrgl gaan want het is een een top gebied en goede restaurants en apres ski

Top filmpje zeer goede kwaliteit met mooie effecten.
Reclame mag zeker niet maar wat voor camera heb je hier voor gebruikt?

Echt een heel leuk filmpje, mooi gemaakt!
Zitten grappige stukjes in ook.

Top filmpje zeer goede kwaliteit met mooie effecten.
Reclame mag zeker niet maar wat voor camera heb je hier voor gebruikt?

Gerrit Zijlstra op 1 feb. 2012 23:44

Dank je! is voor 95% gefilmd met GoPro HD Hero…

Tof filmpje zeg! Nice! Flink liggen spelen met de GoPro en de vertragingen echt goed gebruikt. Tevens ook jaloers ook de poederstukken die er tussen zaten zeg. Damn!

TOP filmpje! Nu zie ik het ook eens met voldoende sneeuw daar. Vorig jaar waren het alleen witte op groene weiden.

Toch ook maar eens zo’n GoPro aanschaffen.

Complimenten voor je filmpje man! Heel mooi gemixed en laten samenvallen met de muziek, toffe effecten, mooie beelden, veelzijdig… super!

Plaats een reactie