apres-ski

Dit onderwerp gaat over de bestemming Saalbach Hinterglemm Leogang Fieberbrunn

wij verblijven tussen kerst en nieuwjaar in vorderglemm bij de skilift schonleiten .weet er iemand of er iets te beleven valt in de omgeving en of er apres-ski gelegenheid is kortbij?

Hallo Sigi, de meeste après ski vind je in Saalbach en Hinterglemm, wat maar een aantal minuutjes van Niederglemm vandaan is. Bijboorbeeld Bauer’s Ski Alm, Goaßstall, Hexenhäusl. In Niederglemm zelf is niet veel te beleven, maar de afstanden zijn maar kort.

Waar ligt Niederglemm? In Hinterglemm is het heel leuk apres-skiën in de Goass-stall. Van daaruit pak je gewoon een taxibusje terug naar Vorderglemm.

De Hinterhaggalm in Saalbach schijnt ook helemaal geweldig te zijn.

sorry, bedoel natuurlijk ook Vorderglemm.

Hartelijk bedankt voor de tips, nemen dan maar een taxibusje want we zijn met 8

Taxibusje is toch met maximaal 7 passagiers, 8 is incl. chauffeur…

Anoniem,wij zijn met 6 volwassenen en 2 kleine kinderen dan denk ik wel dat het gaat lukken en anders nemen we er maar 2,zien wel.

waar is het gezelliger…
saalbach / hinterglemm

hinterglemm want daar zit ik
nee grapje, in hinterglemm heb ik gehoord zit het vol mt nederlanders dus als je daar van houdt?

waar is de sneeuw?!

@ mireille. Oké wij hadden saalbach in gedachten… Wanneer gaan jullie?

van 2 t/m 8 januari
voor de eerste keer dus uit eigen ervaring zou ik echt niet weten waar het leuker is ;)

waar is de sneeuw?!

ik zal t je laten weten… Ik ga tussen kerst en oud/nieuw

hinterglemm wordt steeds internationaler, dus steeds minder nederlanders. in het verleden kwamen er aardig wat nederlanders, maar nu er steeds luxere hotels komen verandert dit gelukkig.apres ski is er overigens geweldig

Vorige jaar vooral in de Bauers Schi-alm geweest. Dit jaar zitten we bijna (er zit nog een piste tussen ;)) naast de Goasstal. Wat zijn nog meer aanraders in het gebied?

je kunt onder de piste door naar de goastall.
zit je in adler?
voor hotel zur dorfschmiede zit een leuke (kleinschalige) apresski bar.
der schwarzacher is leuk (vroeger vipbar)
het is net wat je leuk vindt er is voor ieder war wils

Nee niet in Adler, wij zitten in Landhaus Liemer. Dat is het eerste huis dat je ziet liggen vanaf de reiterkoglbahn

Hee! Nou ik ging wel eens naar de Bauer’s Inferno, haha, de naam zegt het al! Super dikke apres ski!!

Elk jaar een beetje aftasten maar de Tanzhimmel en de Goasstal zijn wat mij betreft toch wel het gezelligst (beide in Hinterglemm trouwens).

Het apresski paleis niet te vergeten in Hinterglemm! eerst goasstal of tanzhimmel! :)

In Hinterglemm is er eigenlijk maar 1 leuke plek: de Goasstall (wel vaak heel druk).
Voor de rest is Saalbach veel leuker, want:

  • internationaler
  • leukere tenten
  • meer niet-nederlandse muziek
    Maar maak je eigen keuze!

Hinterglemm is Hollands,
Saalbach is internationaler b.v.
Hinterhag heeft veel noren en Bauers veel duitsers en Bobby’s pub veel engelsen.

One life. Live it.

Ook ik hoor bij de groep die in het topic over de skihuur is genoemd. Vanaf 25 februari de nodige versnaperingen in de apres ski nuttigen. Hoe zit het met de leeftijdscategorie 18-24 in de apres ski? Zijn er plekken waar deze groep op af komt en tot in de late uurtjes doorgaat? Of is het vooral gemengd en moet ik op de hier eerder genoemde plekken afgaan? Alvast bedankt.

Vanaf welke leeftijd mag je deze apres-ski gelegenheden in? Is dat bij elke hetzelfde of verschilt het ook?

Plaats een reactie