Beste après ski bar voor 25 a 30+ in Hinterglemm

Dit onderwerp gaat over de bestemming Saalbach Hinterglemm Leogang Fieberbrunn

Hoi, wij vertrekken a.s. zaterdag met een grote groep richting Hinterglemm. De leeftijden variëren van 19 t/m 31 jaar. Wij zoeken een leuke stamkroeg om de après ski uurtjes in te vullen maar zoeken wel een tent waar wat ouder publiek komt. Zo rond de 25 a 30+. Iemand suggesties?

Hoi, Ik verstrrek vrijdag naar hinterglemm;

Mijn voorkeur gaat uit naar de goasstal; buiten, wat internationaler georienteerd, maar erg gezellig.

goed alternatief; tanzhimmel: Meer de nederlandse apresski, zuipen, dansvloer en nederlandse DJ (hoorde vorige jaar wel veel klachten over irriterende herhalingen van deuntjes en grapjes)

en nog verschijnende kleinere barretjes, zoals een buitenbarretje in het centrum, de hexenhause bij de zwolferkogel kunnen ook erg gezellig zijn.

gezien het oudere publiek zou ik eerst is bij de goasstal kijken. mocht je iemand zien lopen met een wintersporters.nl trui aan, bied hem dan een biertje aan ;) (kan ik vast waarderen ;))

Groet,
Erik-Jan (niet ingelogd)

Hoi Erik-Jan,

Bedankt voor je advies! Hier kunnen we zeker wat mee.

Ik zal m’n team op de uitkijk zetten voor die wintersporters.nl trui. En mochten je aanbevelingen bevallen, dan gooien we er naast het biertje een Flying Hirsch tegenaan! ;)

Groet,

Tarja

Goasstal buiten. Slotje? hier valt namelijk niet over te discussiëren… ;)

Uiteraard de Goasstal, maar ietwat rustiger en net zo gezellig vond ik het buiten voor "Zur Dorfschmiede", Aan de bar met de vuurkorven.
(Dit is wel 5 jaar geleden, dus ik weet niet of het met de komst van Alpine Palace nog steeds zo gezellig is aan de straatkant van Zur Dorfschmiede).

Bedankt voor de reacties! Moet zeggen dat de website van Goasstall met de foto alleen al wat belooft!

Goasstal, zoals ik eerder onder mijn gast account zei…

ligt aan de piste, (32a) of aan de rodelbaan, vanuit het dorp moet je ff omhoog sjokken; de weg rechts langs de piste/goasstal volgen, tot je hem bijna voorbij bent, dan zit er links een garagedeur in de berg dit is de tunnel naar de goasstal voor iedereen toegankelijk.

Addict.

Jullie vergeten de Schwarzacher onderaan de nieuwe (vorig jaar geopend) Unterschwarzachbahn.
Kijk maar eens filmpjes op Youtube… hier verzamelen de skileraren zich ook einde van de middag.
Er staat een DJ buiten te draaien en wij vinden het hier supergezellig. Dorfschmiede is inderdaad niet meer wat het geweest is, beetje vergane glorie (ook 't publiek, ha ha !)
Maar de topper is inderdaad de Goasstal…
Nog een tip: de Pfefferalm, klein hutje “zonder electriciteit” , heerlijke zelfgebrouwen schnapps !
Daarna hoef je geen lift meer in en kun je zo de Goasstal in…

Zie nu dat wij met ons hotel slechts op 100 meter afstand zitten van de Goasstall. Dat belooft wat! :)

Tarja

In saalbach de Bauers Schialm, geen NEDERLANDSTALIGE apres ski daar, maar lekker internationaal !
Moest je dus in saalbach blijven plakken !

En laat ik nu met mijn appartement op rolafstand van die Schwarzacher zitten. Ziet er heel gezellig uit ja !!

http://youtu.be/IbxPwC7KONA

2 x is ietwat overdreven ;-)

mooie tent inderdaad, ook zeker het bezoek waard.

Addict.

Hey Erik-Jan…jij vertrekt vandaag toch ?? Hele goede reis en have fun daar !!!

Plaats een reactie