St Francois Longchamp 1650 (chalets madelaine)

Dit onderwerp gaat over de bestemming Saint François Longchamp

Ben aan het zoeken via google en maps maar kan het niet vinden:
Is er iemand bekend met chalets madelaine in st francois longchamps? Via chalet de piste op en zie een sleeplift. Maar welke is het en waar komt de groene afdaling op uit???
Kennis zit in chalet en misschien boek ik nog een acco maar wat is de dicht bijzijnde acco?? Loopafstand??
Voor leuk prijsje natuurlijk!
Ben particulier aan het zoeken maar krijg weinig tot geen duidelijk beeld. Ook niet via sateliet(maps)
Wie oh wie weet meer???

Chalets Madelaine zijn nieuw en liggen erg mooi. Vanaf appartement ski je zo de piste op die na een klein stukje uitkomt bij de hoofdlift midden in het dorp. Vanuit het dorp moet je dus wel een stukje omhoog lopen om weer bij je appartement te komen. Dit is vrij steil, maar wel te doen.
Appartementen vlak bij Madelaine zijn van Maeva les Belles, te boeken via bijvoorbeeld Bizz of rechtstreeks via Pierre et Vacances. Dit zijn vier appartementengebouwen ook vlakbij piste en hoofdlift, eigenlijk onder/naast Madelaine. De appartementen van Maeva, zijn eenvoudig en basic maar prima uitvalsbasis voor gebied, dichterbij piste kan haast niet! Wij zijn er ook een aantal jaren geweest, superlocatie!
Ik hoop dat je hier wat aan hebt…

@Margriet,
Ontzettend bedankt voor je info. Hier heb ik zeker wat aan! Nu kan ik gericht zoeken.
Thanx

Plaats een reactie