restaurant Le Barock

Dit onderwerp gaat over de bestemming Saint Sorlin d'Arves

We hebben bij ons appartement 6 diners bijgeboekt in restaurant Le Barock. Ik heb daar erg slechte recenties over gelezen. Moeten we noodransoen meenemen?? ;-)

Chantal, laat u te niet teveel negatiels in de oren blazen. Zoals ook over appartementen. Voor velen is immers het glas reeds half leeg!!! Gewoon positief vertrekken en zelf ervaren. Zaken die "slecht" zouden zijn , overleven niet! Prettige reis!

Haha, kan ik me helemaal bij aansluiten. Sommige mensen zijn overal zo negatief over dat je je afvraagt waarom ze uberhaupt nog op wintersport gaan, alsof het een zelfkwelling is. Bovendien willen veel mensen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Ik vond Le Barock in ieder geval best een gezellige bar/restaurant, ik heb er niet gegeten maar we kregen flinke glazen wijn. Kan ook geen kwaad :-)

Ik heb wel bij le Barock gegeten, ze hebben er vanalles. De franse specialiteiten, pizza’s, salades en natuurlijk voor de kids frikandellen en kroketten. Ik vond het heel gezellig en leuk personeel!

Eveneens geweest. Best oke tent. En de simpele Franse standaard gerechten zijn vaak al stukken beter alleen al vanwege aandacht voor ingredienten

Zeer positief over Le Barock. We kwamen met 7 personen (waaronder twee kleine kinderen) en ondanks dat we niet gereserveerd hadden en het eigenlijk volgeboekt was, hebben ze de tafels zo weten te veranderen dat we er nog bij konden.
Het eten was goed, en genoeg. De kipspies met satésaus is zeer aan te bevelen!
Nederlandse bediening, die ook nog eens goed meedacht.

Gezellige tent, lekker eten, goede muziek en een top terras (ligstoel, zon, corona :)

Beter geen half pension boeken via Sportiek Reizen. Er blijft veel marge hangen bij Sportiek waardoor er voor uitbater Johan weinig marge overblijft om een fatsoenlijk hoofdgerecht voor te schotelen. Toetjes wel oke. Weet overigens niet hoe dat bij andere reiorganisaties is.
Tip: zat andere leuke restaurantjes in de buurt waar je goedkoper en smakelijker kunt eten. Naast de bakker is al een leuk alternatief!

Via Sunweb half pension geboek vorig jaar. En ik vond het Uitstekend voor 145 euro.
Nee, je kan voor dit geld inderdaad geen sterren restaurant verwachten, wel degelijke kost met iedere dag een keuze uit 2 gerechten.

Bij Sportiek geen keuze en wij betaalde 400,-en hadden geen keuze! Ik zal voortaan beter orienteren :-).

Toevallig vorige week in Saint Sorlin geweest. Heb een keer bij de Barock gegeten, en je zit er gezellig binnen en het eten is prima. Wat wel een aanrader is, is zoals hier eerder gezegd het restaurant naast de bakker vlakbij de Barock. Daar zit een lekkere pizzeria, vooral de pasta met zalm is erg aan te raden!

wij hebben ook in de restaurant naast de bakker geten, heerlijk. Quatro formagio "takeway" 8 euris. Lekker.

Over twee weken gaan wij naar Sorlin, die pizzaria naast de bakker is dus een aanrader… Gaan we die dan maar eens uit proberen.

Maar hebben jullie ook nog meer goede tips om lekker te kunnen eten (voor een redelijke prijs) in sorlin of voor tussen de middag ergens op de piste?

Alvst bedankt voor jullie reacties,
Hilse

Ik ga met 2 vrienden in de week van 9 febr. Zeker gaan wij de pizzaria naast de bakker even checken. Tuurlijk ook de Barock en later op de avond los in de Yetibar. We slapen er tenslotte tegenover :) Met de sneeuw zit het wel goed. In deze week zon en afgewisseld met s’nachts veel sneeuw. Wie komen er nog meer? See.u :)

Ik ga ook de week van 9 febr. see u there …

Boven de l’avalanche bar (naast hotel l’etendard) zit ook een lekker en zeer betaalbaar restaurant

TOP goeie tip See Y :)

Plaats een reactie