Uitgaan Saint Solin D'Arves - Les Sybelles

Dit onderwerp gaat over de bestemming Saint Sorlin d'Arves

Na vorig jaar met een groep studenten in Saint Jean gezeten te hebben gaan we dit jaar (30 dec) naar Saint Sorlin in Les Sybelles. Stappen in Saint Jean was niet echt denderend… Hoe zit het met Saint Sorlin? En waar moet je dan zijn? Ben benieud naar de ervaringen

Nou veel om te zijn is er niet echt. Er is een Yeti-bar van de reisorganisaties en daar houdt het eigenlijk mee op. Er is onder in het dorp, daar waar de liften gaan en waar je met de bus over moet stappen op de shuttle door het dorp, een discotheek. Ik ben er zelf niet geweest, maar het schijnt er doorgaans niet zo druk te zijn. Mogelijk is het wel wat in de periode waarin jullie gaan. Als je met een groep bent kan je het ook daar vast wel gezellig maken, net als in de Yeti. Maar verwacht er niet te veel van en zorg er gewoon voor dat je zelfvoorzienend bent ;)

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

Frank, bedankt voor je info.
Vorig jaar ook een topweek gehad met dezelfde groep ondanks het karige uitgaan… Dus denk dat we ook nu zelf de gezelligheid moet creeren. Die discotheek gaan we zeker een keer bekijken!
Thanks

wij gaan ook met een groep van 7 (oud) studenten, 30dec naar st sorlin! we hebben op 't forum van les sybelles ‘afgesproken’ om o&n te vieren in bar Vie in st jean als dat op loop/kruipafstand is ;-) misschien kunnen jullie aansluiten, Jopie!

Paar jaar geleden meermaals van Saint-Jean naar Saint-Sorlin gelopen 's avonds… Ongeveer 2,5 km te voet. Goed te doen.

In Saint-Sorlin is de Yeti bar inderdaad zowat het enige, maar als er wat volk is, is het er erg leuk.
Wel veel meer eetgelegenheden en winkels in Saint-Sorlin.

Paar jaar geleden meermaals van Saint-Jean naar Saint-Sorlin gelopen 's avonds… Ongeveer 2,5 km te voet. Goed te doen.

In Saint-Sorlin is de Yeti bar inderdaad zowat het enige, maar als er wat volk is, is het er erg leuk.
Wel veel meer eetgelegenheden en winkels in Saint-Sorlin.

Seppe op 19 dec. 2011 12:19

Kijk dat is mooi! Gewoon naar Vie komen lopen met o&n!

jopie, hoe was het eigenlijk in st sorlin? ik ga vrijdag met een groep vrienden, ben benieuwd hoe het daar was. gr

Ja ik ga ook met mijn meisje naar appartement
Chalets des Marmottes …wij vertrekken zaterdagochtend heel erg vroeg

@ timo en Jeroen…

check https://www.wintersport.nl/forum/topic/36691

heb een kort verslagje bijgehouden. afgelopen vrijdag terug gekomen uit st. sorlin en heb ook al ff snel wat filmbeelden erop gezet want er was vraag naar :)

Chalet des marmottes heb ik wel gezien maar dat was in la Tousiere.

In st. Sorlin heb je ook nog het avalange cafe. ben er zelf niet geweest en weet dus ook niet of het wat is. veel lokaal volk dat wel.

er is wel verse sneeuw nodig zoal ik ook al in mijn verslagje heb gezet. de pistes werden door de hoge temp en snachts de vorst goed ijzig.

maar Roel heeft al weer sneeuw voorspeld dus dat zit wel goed!

Have fun!

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Plaats een reactie