Half pension in St. Sorlin d'Arves

Dit onderwerp gaat over de bestemming Saint Sorlin d'Arves

Afgelopen jaar zijn wij met een vriendengroep naar St. Jean D’ Arves geweest. Geboekt bij Sunweb i.c.m. half pension.

Dit jaar hebben wij (weer bij Sunweb) onze skivakantie geboekt naar St. Sorlin d’Arves. Helaas was er dit keer geen mogelijkheid tot het bijboeken van een half pension.

Omdat dit ons vorig jaar erg goed bevallen is, zouden we dit graag dit jaar weer willen. Via Sunweb is dus helaas geen optie, maar misschien zijn er mensen die ervaring hebben met half pension opties in St. Sorlin d’Arves? Een mogelijkheid is namelijk om dit gewoon zelf te regelen. Op internet las ik dat restaurant Le Barock dit in het verleden wel heeft gedaan.

Enfin, hebben er mensen ervaringen met dit zelf regelen of misschien tips m.b.t. eten in St. Sorlin d’Arves? Dank!

Geek, Snowboarder, iPhone developer

Bij Husk kan je halfpension boeken: http://winter.husk.nl/frankrijk/domaine_les_sybelles/st_sorl…

Lieven op 3 sep. 2012 12:58

Hmm nu is het zo dat in dit soort kleine Franse dorpjes de reisleiding van Husk en Sunweb vaak één en dezelfde zijn. Wat is nu wijsheid, rechtstreeks contact opnemen met Le Barock. Contact opnemen met Husk? Of nogmaals contact opnemen met Sunweb of zij niet iets kunnen regelen met Husk (is immers gewoon van dezelfde organisatie)

Als je al geboekt hebt met Sunweb, zeker eens die link naar hen doorsturen… Met een beetje goodwill kunnen ze dat wel regelen.

Geek, Snowboarder, iPhone developer

Overigens wel een beetje raar. Via de website van Sunweb staat bij het kopje verzorging dat je gewoon diner of halfpension kan bij boeken. Ook bij resto Barock.

Aha, wellicht gewoon in een ander appartementencomplex geboekt. Als ik het mij goed herinner is l’Orée des Pistes wel een eindje van de dorpskern, dus wellicht is de afstand gewoon te groot.

Geek, Snowboarder, iPhone developer

Overigens wel een beetje raar. Via de website van Sunweb staat bij het kopje verzorging dat je gewoon diner of halfpension kan bij boeken. Ook bij resto Barock.

Ron op 3 sep. 2012 15:14

Kun jij aangeven bij welke complex dit is? Zou inderdaad zo kunnen zijn dat Le Barock wat verder wegligt van ons appartement, maar dit is het me toch wel waard.

Overigens overnachten wij in complex Résidence Les Chalets de L’Arvan

Na de route in google maps te hebben gelopen is mij duidelijk dat de afstand Chalets de L’Arvan naar restaurant Le Barock (gevestigd in het complex van L’oree des Pistes) eigenlijk te ver is om te voet af te leggen.
Wel is mij duidelijk geworden dat L’oree des Pistes aan de piste zit. Zijn er mensen die het gebied kennen en een inschatting kunnen maken of dit per skibus te doen is (eten is vanaf 19.00 uur, rijden de skibussen dan nog?). Of zijn er mensen met ervaringen met andere restaurants in Saint Sorlin d’arves die misschien dichterbij liggen?

Als ik het mij goed herinner stoppen de skibussen vrij vroeg en volgens de reviews die ik op het internet lees kan de bediening in het restaurant soms vrij traag zijn door de drukte. Ik zou zoeken naar een restaurant dat wat dichter bij de chalet ligt ofwel gewoon 's middags stevig lunchen en 's avonds pain-vin-boursin :-)

Geek, Snowboarder, iPhone developer

Iemand ervaring met eten in het restaurant van club d’Sybelles? Dit is wat dichterbij, maar ik vraag me af of dit niet duur is

Lunch valt daar mee qua prijs, 's avonds is het daar vrij duur. Ik heb ook al betere tartiflette gegeten ;-)

Geek, Snowboarder, iPhone developer

@Niels V je kan de meeste hotels binnen lopen en vragen of je daar halfpension kan krijgen. Hebben wij ook eerder gedaan. In de buurt van Les Chalets de L’Arvan zitten vast een paar hotelletjes.

De vreetschuren van Sunweb en Husk bevallen mij niet (studentenvoer)

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Plaats een reactie