tips gevraagd chalet voor 12 ski in/out

Dit onderwerp gaat over de bestemming Schladming

Al bezig met uitzoeken voor de kerst 2018-2019…

Wij willen met z’n allen 12-15 men incl kinderen.

Niet te moeilijk te bereiken of ver van een luchthaven

op of naast de piste ski in/out, grotendeels zijn zwart piste skiers, maar niet iedereen

wij willen tijdens de kerst of oud te nieuw - dus een bepaalde sneeuwzekerheid is gewenst - binnen redelijkheid

Tips voor en chalet? Mag niet in Frankrijk - eten op de piste is te duur, Zwisterland is zoweiso te duur, Italie hebben wij al gedaan, mag nog een keer, maar voorkeur gaat naar Oostenrijk. Niet veel ervaring Oostenrijk, dus ik vraag het aan jullie.

Dank is groot -

Homeaway - booking en bij de lokale VVV en vind niet veel opties… of misschein is er niet veel voor 12-14 personnen?

Nog niet voor kerst volgend jaar denk ik. Dat lijkt me op dit moment een grotere beperking (in informatie en dus boekingsmogelijkheid) dan het aantal personen. Ik zou accommodaties die je wat lijken direct benaderen en vragen of je een voorboeking kan maken.

Tip: zoeken voor een andere week, ergens dit seizoen. Dan krijg je in ieder geval mogelijkheden te zien met het juiste aantal kamers, etc. Die accommodaties dan een mailtje sturen voor een prijsopgave voor de goede week volgend jaar,

*bericht bewerkt door GiGi op 27 sep 2017 20:08

Nog niet voor kerst volgend jaar denk ik. Dat lijkt me op dit moment een grotere beperking (in informatie en dus boekingsmogelijkheid) dan het aantal personen. Ik zou accommodaties die je wat lijken direct benaderen en vragen of je een voorboeking kan maken.

Tip: zoeken voor een andere week, ergens dit seizoen. Dan krijg je in ieder geval mogelijkheden te zien met het juiste aantal kamers, etc. Die accommodaties dan een mailtje sturen voor een prijsopgave voor de goede week volgend jaar,

GiGi op 27 sep 2017 20:06

Dat doe ik ook - maar denk ik dat ik toch wat mis…

ik heb wel wat tijd, maar aangezien dat wij gaan weer naar Utah toe, is niet iedereen in Europa zo blij met mij, dus ik dacht - - alvast een boeking maken voor de volgende kerst en heb ik wat minder discussies

Plaats een reactie