Skien in de paasvakantie in Serfaus-Fiss-Ladis

Dit onderwerp gaat over de bestemming Serfaus - Fiss - Ladis

We gaan dit jaar skien van 30 maart tot 6 april. Heeft er iemand ervaring met dit gebied rond die periode ivm de sneeuw (kwaliteit).
Mogelijkheid tot skien?

Volgende keer het topic even zelf in de juiste categorie zetten a.u.b.

MAND!

Yup vorig jaar in een late paasvakantie daar 10 dagen geskied (tot de laatste dag van het seizoen) en moet zeggen we hebben ervan genoten! dalafdalingen zijn tot op het laatste open gebleven, hebben zelf de laatste week nog verse sneeuw gehad.
Uiteraard geregeld papje in de namiddag.
Maar t’is niet omdat dit vorig jaar zo was dat het dit jaar weer zo gaat zijn! al ligt er op dit eigenste moment meer sneeuw dan vorig jaar maar de toekomst voorspellen kan ik spijtig genoeg niet :-(

Jazeker,

Dalafdaling is echter niet sehr goed, maar vooral stukjes in Serfaus boven de 2000m zijn goed te doen. Ik ben net terug:).

Wij zijn een paar jaar geleden ook laat in het seizoen geweest. Half maart ofzo, dus iets eerder dan jij gaat. Boven was de sneeuw prima. Wat lager op de berg was alles groen, behalve de pisten. Die lagen er nog lekker bij, zeker 's ochtends. In de middag wel papperig, maar dat is niet echt verbazingwekkend natuurlijk :-)

Als je geluk hebt kan je tot 19:00 in de zon zitten vanwege zomertijd. Wel zeer zeer druk op de fernpass vanwege alle duitsers die ook gaan skien.

heb dit vorig jaar ook beetje ervaren tijdens mn skitrip in de Dolomieten,sochtends ijspistes en na 13.00 pap,maar hogerop mooie pistes die heel mooi lagen,wel al een aantal pistes gesloten maar dan heb je daar nog steeds honderden km’s pistes,ga dit jaar ook weer terug van 22-30 maart en denk dat de condities dit jaar veel beter zullen zijn,zeker wat betreft de sneeuw hoeveelheid/kwaliteit,vorig jaar was overal beetje minder sneeuw dacht ik.

Pain is temporarly but pride is 4ever...

Plaats een reactie