Chalet gezocht 16 pers. serfaus of fiss of ladis .

Dit onderwerp gaat over de bestemming Serfaus - Fiss - Ladis

Zoals de titel al doet vermoeden ben ik nu al reeds op zoek naar een chalet voor 16 pers. in serfaus of fiss of ladis .met een budget van 2400€ voor 1 week voor periode 12-04-2014 =>19-04-2014

ik heb via google echt al veel afgezocht maar gewoonweg niks gevonden , ik zoek echt een chalet waarbij we met onze groep (4 gezinnen 8vow+8kind.) kunnen samen zitten , geen aparte appartementen of zo ,echt een chalet waar we zelf kunnen koken en volledig gezellig samen zitten …

weten jullie chalets te vinden ?

null

Nog niet gescreend op de ‘afzonderlijke ruimtes’ maar serfaus chalet 16 pers en dit is de eerste pagina…

Heb je misschien aanvullende eisen?

euh... doen!?

Nou, het budget is wel een beperking die in Google meestal geen plaatsje krijgt.

Antoine ,ik weet het niet goed maar je reactie laat te wensen over man !!!

idd , zo heb ik er ook veel gevonden maar als je klikt , is 4000 - 9000€ voor een week iets te veel voor mij , ik weet niet of jij zo’n budget hebt maar ??? zelfs met uitschieters tot 11000€ !!!

zelfs bij vele die je aangeeft is het meestal appartementen van max 4 a 5 a 6 personen , dus allemaal apart en dat is nu eenmaal net wat ik niet zoek .

Cheizz , geeft het idd correct aan ,veel links heb je maar het budget ?

Gast995 reactie was niet lullig bedoeld, heb er in d eerste 2 gevonden die nog niet of mss niet te boeken in april. 49-60 euro per dag. Maar als ik jou begrijp zal k dat eerder op moeten gaan lezen.

In andere topics staat de suggestie om rond te bellen en of VVV bellen. Met jullie groepsgrootte zou een outdoormanagement bedrijf ook willen werken. En als ik sfl zoek worden eerder de kleinere dorpen eromheen aangeraden.

En ja mijn reactie komt idd over als een zucht naar de zoveelste die hier om een vakantie langs komt…

euh... doen!?
When life gets too complicated.... SKI

@Antoine , ok prima , het kwam wel zo over maar was zo niet bedoeld … np

wat bedoel je met rond te bellen ? naar de toeristische dienst bellen dan ?
en sorry voor misschien domme vraag maar wat is een VVV ?

outdoormanagement bedrijf bedoel je dan een skiorganisatie zoals Arke of bizztravel e.d denkik ?

thnx voor de reactie

wat bedoel je met rond te bellen ? naar de toeristische dienst bellen dan ? en sorry voor misschien domme vraag maar wat is een VVV ?

Gast995 op 19 aug. 2013 08:13

Ik wil vooral niet oneerbiedig overkomen, maar dit is toch echt wel een ‘ZUCHT’.

When life gets too complicated.... SKI

VVV is in Nederland de ‘Tourist Information’, met dat symbool van een ‘i’ waar je in een vreemde plaats naar toe gaat als je toeristeninformatie wil hebben (zoals verbrlijfplaats, excursie of iets dergelijks).

Op de meeste websites van skigebieden staat een informatienummer dat je kan bellen of is er een online aanvraagformulier waar je je eisen voor verblijf kan aangeven.

Voor het gebied Serfaus-Fiss-Ladis kan je hier terecht voor een algemene aanvraag: http://www.serfaus-fiss-ladis.at/en/accommodation/inquiry-tv… of je kan contact opnemen met het ‘VVV’ aldaar: Tel. +43/5476/6239 of email: info@serfaus-fiss-ladis.at

En outdoor denk ik aan outdoor. Actieve sporten, klimmen. Ben even te lui om voor je te Googlen. En als je even tijd hebt hier een forum zoekopdracht. Afgelopen jaren zijn sfl al vrij vaak voorbij gekomen met meerdere tips en adressen

euh... doen!?

Thnx , @ Alex , ik ben van België en hier is een " VVV " niet bekend ,bij ons staat dit dan gekend als een " T " dus ja , ik zei het nog (misschien domme vraag ;-)

maar bedankt manne voor de reactie en de hulp !!!

@Gast995 Dat je uit Belgie komt heb ik niet meegekregen, maar dat wordt ook lastig aangezien je anoniem op dit forum terecht komt. Misschien interpreteerde ik het verkeerd, maar ik bespeurde meer wat gemakzucht. En als ik dat verkeerd heb geconstateerd: mijn excuses.

When life gets too complicated.... SKI

De ‘VVV’ / ‘T’ (de toeristische dienst) van Serfaus is prima. Je kunt op de website inderdaad je voorkeuren aangeven en ook aangeven hoeveel reacties je wilt krijgen.
Individuele hotels/pensions etc. kunnen vervolgens contact met je opnemen via mail, op het moment dat zij een accommodatie beschikbaar hebben in de door jou gewenste periode die voldoet aan de door jou gestelde eisen.

je kunt ze natuurlijk ook altijd bellen. Mijn ervaring is dat een klein beetje persoonlijk contact wonderen doet.

Het budget is wellicht aan de krappe kant, hoewel jullie wel heel laat in het seizoen willen gaan. Check eerst even tot wanneer het skiseizoen 2013/2104 loopt in SFL :-)
En een tip: de prijzen in Ladis liggen aanmerkelijk lager dan in Serfaus en (in mindere mate) Fiss.

Een andere optie is om in het dal een acco te zoeken in het dorp Ried im Oberinntal. Je moet dan wel met de auto/bus omhoog en omlaag maar de prijzen zijn een fractie van wat je ’ boven’ betaalt.

Succes!

Beste gast995,

Het is inderdaad lastig zoeken met uw budget. In SFL zijn de chalets vaak duurder dan in het dal.
Misschien kunt u hier iets vinden:
http://www.all-inchalets.nl/onze-chalets.html

De prijzen zijn hoger dan in uw budget, maar bij sommige zit er ontbijt, drankjes & 3 gangen diner bij.

Succes met zoeken!

Plaats een reactie