Accomodatie gezocht in Serfaus of Fiss

Dit onderwerp gaat over de bestemming Serfaus - Fiss - Ladis

Beste allemaal,

Enige tijd geleden heb ik ook al een bericht geplaatst voor accommodaties in Sankt Anton. Helaas zijn wij hier niet uitgekomen dus hebben ons plan gewijzigd naar Serfaus of Fiss.

Nu mijn vraag, weten jullie nog een accommodatie in 1 van deze 2 dorpen? Natuurlijk wel goedkoop ;-) en dicht bij de piste ;-).

Thanks!

haus Brigitte in Serfaus, echt een superpension. dicht bij het centrum, goedkoop en ruime kamers. sòchtends een heerlijk ontbijt

Aan welke periode denk je? Mocht het schoolvakantie zijn, dan is dat niet eenvoudig zo niet vrijwel onmogelijk.

Nee geen schoolvakantie, de week van 8 maart tot 15 maart. Ik ga eens ff kijken bij brigitte! Thanks

ook dan is het behoorlijk lastig om goedkoop iets te vinden. Een week later is een "aanbiedings week"…

Serfaus goedkoop dream on!

@gast746, wat is je tip voor mij in serfaus als we zo rond 600€ incl skipas willen zitten? Of is dat in jou ogen te goedkoop ;-) ? Kom dan met een tip ipv zon nutteloze opmerking.

Thanks

Wat verwacht je mbt verzorging dan?
Logies, ontbijt, halfpension of volpension, sauna of andere wellness, wifi, doppelzimmer of studio.

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Logies is prima. Wifi graag, app voor 4 personen. Is er al aardig wat vol en denk dat het ook zeker moet lukken. Haus brigite zoals hierboven staat, hebben we in optie.

Alleen zit deze eigenlijk te ver weg van centrum, dus als we iets dichterbij kunnen scoren…

In Serfaus is alles dichtbij het centrum. Het is een klein dorp, en de metro is erg handig.

Bedankt, heb je een id tot hoe laat de metro terug gaat? We houden nml wel een beetje van de apres ski. En hetgene wat we nu in optie hebben is toch wel 25 min lopen (volgens eigenaar).

de metro gaat van uur tot uur door de weeks. Alleen woensdag (adventure night) gaat de metro tot uur.

sorry, ik zie net dat de cijfers het niet doen maar het moet zijn: doordeweeks van acht uur tot zeven uur s’avonds, en op woensdag gaat de metro tot middernacht door adventure night.

@gast746, wat is je tip voor mij in serfaus als we zo rond 600€ incl skipas willen zitten? Of is dat in jou ogen te goedkoop ;-) ? Kom dan met een tip ipv zon nutteloze opmerking.

Thanks

Jordi op 22 nov. 2013 22:46

Als je nou eens in plaats van de Skipas al het eten inclusief wil hebben, dan is een catered chalet misschien wat?
Bij wenschalet zit je in die week dan all inclusive op €685, waar dan de Skipas nog bij moet…

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Haus Tschiderer, helemaal top. Niet super goedkoop maar dat is in Serfaus volgens mij ook niet haalbaar

Ik ga ff bekijken, bedankt allemaa.

Een skipas in Serfaus kost voor een week 226 euro. Met gastecarte rond de 200. Dan houd je nog 400 euro over. Deel dat eens door 7 nachten, zegmaar 55 euro per nacht houd je over.
Dan moet je nog eten, drinken, je moet er nog naar toe. Dan kies je Serfaus? En goedkoop? Gaat je niet lukken en dichtbij de pistes? Tenzij je iets vindt waar je met 4 man in een 2 persoonkamer mag.

We hebben een aantal app gevonden die zo rond 600€ incl pas zitten. Alleen niet heel dichtbij de lift. Is nu ff afwegen tegen elkaar. Thanks voor de reacties allemaal!

Alleen zit deze eigenlijk te ver weg van centrum, dus als we iets dichterbij kunnen

Ik liep dat stukje elke dag op krukken, soms meerdere keren
Echt niet ver weg

hallo jordi, ik had gereageerd wat betreft haus Brigitte, het is echt een super hotel, lekker klein en van alle gemakken voorzien, sòchtends een topontbijt. wat betreft de afstand tot het centrum en de liften valt echt reuze mee!!! het is ongeveer 15 min lopen en als je daar geen zin in hebt, pak je de ondergrondse, stopt om de hoek. maar het is heel goed te doen. je kan je ski`s en schoenen achterlaten bij de liften, je hebt daar verwarmde kluisjes van het hotel, echt ideaal. de restaurants zijn nog dichterbij

Top dat je er nog even op terugkomt. Inmiddels hebben we een app gevonden iets dichterbij en voor iets goedkoper. Voor iedereen hier, we hebben nu een app Haus Aurora voor 1200 incl schoonmaak. Voor 4 personen en met 2 slaapkamers en een woonkamer. Dus komt op 300 pp en dan nog skipas. 5 min lopen naar centrum. Ik ben er erg content mee! Als het niet was gelukt hadden we Haus Brigitte genomen zoals gast 626 hierboven heeft genoemd.

Iedereen bedankt voor het meedenken!!!

Haus Aurora in St. Zeno, heb ik ook een keer gezeten, je zit zo in de komperdell. Toen was de brug naar het centrum er nog niet. Rustig gedeelte en nu toch alles dichtbij. Volgens mij is het onlangs verbouwd.
Ik hing m’n kleren wel eens buiten om te luchten, maar er zit een koeienstal links onder. . …
Wij betaalden toen 148 per dag per appartement voor 4 personen.

Als je je wensen bij de marketing afdeling neerlegd met je maximaal te besteden bedrag, dan gaan zij op zoek naar een accomodatie voor je. Je verwachtingen moeten dan natuurlijk niet te hoog zijn, maar meestal levert dit een super goed aanbod op. Vaak is dit ondergebracht in een package. Enige wat je moet doen is een mail in het duits op stellen met je wensen en behoeften. Voor het mailadres, zie: Wij waren in een aantal gevallen goedkoper uit, als dat we het rechtstreeks gingen regelen met het pension, app. of hotel.

Succes!

Ga gewoon naar de website van Fiss en dan contact. Link valt steeds weg, mag denk ik niet!

Als je je wensen bij de marketing afdeling neerlegd met je maximaal te besteden bedrag, dan gaan zij op zoek naar een accomodatie voor je. Je verwachtingen moeten dan natuurlijk niet te hoog zijn, maar meestal levert dit een super goed aanbod op. Vaak is dit ondergebracht in een package. Enige wat je moet doen is een mail in het duits op stellen met je wensen en behoeften. Voor het mailadres, zie: Wij waren in een aantal gevallen goedkoper uit, als dat we het rechtstreeks gingen regelen met het pension, app. of hotel.

Succes!

Gast324 op 25 nov. 2013 10:53

Waar kan ik dit email adres vinden. ?

Plaats een reactie