Oud en nieuw in Serfaus

Dit onderwerp gaat over de bestemming Serfaus

Hallo wie is er al eens in de week van oud en nieuw in Serfaus geweest, en wat waren jullie bevindingen?
Was het die week erg druk of viel het je mee en was er nog wat leuks georganiseerd tijdens de jaarwisseling. hoe zit het er met vuurwerk, moeten we nog wat meenemen of valt er voldoende te zien.
Alle info is welkom.

Erg gezellig! De skischool doet rond 8u een show met fakkels, vuurwerk enzo op de waldabfahrt. En tijdens de jaarwisseling om 12u zie ik overal in het dal vuurwerk! Daarna party in de Patschi! Ik vond het in ieder geval erg leuk! Het is wel een drukke week tijdens oud en nieuw omdat veel mensen eerst kerst thuis vieren en daarna gaan skien.

Tim bedankt voor je snelle antwoord, bedoel je dat op oudejaars avond deze show is? is dit dan de adventure night

Nee dat is het niet, adventure night is gewoon elke week. Dit is een speciale show, heb zelf er ook aan meegedaan. Ik zal even een foto voor je opzoeken.

De foto is een filmpje geworden.

Dit gebeurt er als traditie, daarna lopen alle leraren met de fakkel door Serfaus. Langs de hele rit staan mensen de klappen enzo… vanuit daar gaat iedereen zn eigen gangetje.

Plaats een reactie