Aparthotel Terrazena

Dit onderwerp gaat over de bestemming Serfaus - Fiss - Ladis

Iemand al ervaring met het aparthotel Terrazena in Serfaus?

We zijn hier zowel in de winter als in de zomer geweest. Appartementen zijn goed, uitzicht is fantastisch over het dal heen. Het is buiten het dorp maar over de loopbrug valt het best wel mee. Wij vonden het goed te lopen. Verder was alles schoon, goed geregeld, vriendelijke mensen. Als een stukje lopen geen probleem is, kan ik het je zeker aanraden.

We zijn hier zowel in de winter als in de zomer geweest. Appartementen zijn goed, uitzicht is fantastisch over het dal heen. Het is buiten het dorp maar over de loopbrug valt het best wel mee. Wij vonden het goed te lopen. Verder was alles schoon, goed geregeld, vriendelijke mensen. Als een stukje lopen geen probleem is, kan ik het je zeker aanraden.

Anko op 28 nov 2015 18:36

En naar de skilift? Ook via de loopbrug? En hoelang lopen?

Naar de skilift is inderdaad ook via de loopbrug, het is ca. 10 min lopen naar de lift denk ik. Maar als je je spullen in het depot hebt staan, dan loopt het prima op gewone schoenen. En het is ook ca. 10 min lopen naar het dorp voor de winkel etc. Ze hebben wel goede broodjes-service met veel keuze in broodjes.

Ok bedankt voor de reacties

Plaats een reactie