Apres ski tot in de late uurtjes?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Serfaus - Fiss - Ladis

Hoe laat eindigt de apres ski in Serfaus?

En zijn er nog mogelijkheden om door te feesten tot in de late uurtjes (en zo ja, waar en tot hoe laat)?

Dank je

Ik kom zelf uit Fiss, maar in Serfaus is de apres ski goed geregeld. Ook 's avonds kan je zeker nog uit je dak gaan. Kijk maar eens op de site van fiss & serfaus
http://www.serfaus-fiss-ladis.at/de/orte/orte-information.ht…

Gr Eli

patschi en george’s

Ik zou eerst naar de Patschi gaan (tot een uurtje of 7) en daarna tot in de late (vroege) uurtjes naar George’s.
Hou je van NL-talig. Dan direct naar George’s.

Als je echt van Aprés-Ski houdt moet je ook een Ischgl overwegen. Daar kan je door tot 4 of 5 uur in de ochtend. Als je niet oppast dan kom je aan skieen niet meer toe !!

Serfaus en Fiss zijn nou niet de gebieden waar je heen moet als je echt diehard wil apresskiën. Dan kun je inderdaad beter voor Ischgl gaan, of St. Anton am Arlberg (Mooserwirt!) Eventueel Saalbach/Hinterglemm maar dat ligt een stukje lager. Patschi is inderdaad leuk maar als je er niet in de drukste weken van het jaar bent is het nou niet echt denderend… Georges is typisch Nederlands. Verder nog Noldi’s maar dat is meer iets voor de lokale mensen. Je hebt als je van de piste afkomt beneden in het dal nog een tentje dat BamBam heet, waar je ook n drankje kan doen. Tot in de vroege uurtjes is er daar ook niet echt bij.

Dank allemaal voor de reacties. Ischgl, daar ben ik al heel vaak geweest en hooptje een beetje op vergelijkbare Apresski in Serfaus… De vrienden willen een keer ergens anders naartoe… :-)

Gaat de Patchi om 7 uur al dicht?
En is week 11, 12 (midden maart) een drukke of rustige periode?
En tot hoe laat kan je ongeveer naar George’s?

Komen al behoorlijk wat jaartjes in Serfaus, maar voor echt diehard apresski vind ik het geen geschikte locatie. Patschi is denk tot een uur of 11 redelijk druk daarna afzakken in George’s (al vind ik dat een beetje te Nederlands (hoog ballen gehalte)
Top in apresski is Ischgl maar dat weet je al, wat ook best top is Solden goede verschillende locatie’s voor tot de allerlaatste uurtjes.

Afgelopen januari in Serfaus geweest. Patchi’s is leuk. Duits/NL georienteerde apresski. George’s is inderdaad meer op Nederlands gericht. Ik weet niet wat jullie leeftijd is, maar ik vond George’s vooral bedoeld voor 40+. Patchi’s meer voor jongeren. (in de zin van 20 tot 40 jaar)

Ik zeg: Sankt Anton. Apress-ski in Ischgl is absoluut goed te noemen,maar ik vind het soms een beetje te veel naar één grote kermis toe neigen…

Sankt Anton dorp mag dan wat kleiner zijn dan Ischgl, maar de sfeer is er m.i. wat intiemer en speelt zich meer af in een kleinere hoeveelheid bars etc.
Als wij in Sankt Anton zijn bezoeken we rond een uurtje of vier de Mooserwirt, gaan dan rond 18.30 u naar beneden richting Galzigbahn dalstation waar we vervolgens de Anton bar bezoeken waar ze lekkere club sound draaien. Daarna naar het hotel om te douchen en te eten waarna we richting de Postkeller (onder hotel Post) gaan waar het soms pas eindigt om 04.30 u in de ochtend!!
Ik zeg er wel eerlijk bij dat deze bestemming favoriet is voor mij als ik met een vriendengroep ga wintersporten en niet met mijn vriendin en zoontje…

Show your skills at the white hills

Wij kiezen altijd voor George om te apres-skien. Echt niet alleen 40+ publiek hoor. Heel veel jongelui ook aanwezig. Idd veel Nederlanders, maar ja, dat vinden wij gezellig. Weet niet tot hoe laat dat open is, wij vertrekken meestal rond een uurtje of 21.00-21.30 om nog snel ergens wat te kunnen eten ;-)

Patchi ben ik 1 x geweest, maar nooit weer. Asociaal volk dat bovenop de tafel springt waar jij met je gezelschap aan zit. Kijken niet naar volle glazen, zonnebrillen, fototoestellen die op de tafel liggen, maar stampen er gewoon bovenop. En als je er iets van zegt kun je een grote mond en een duw krijgen !

Wat is er zo bijzonder aan de Mooserwirt? Ben er geweest, maar vond er helemaal niks aan, Crazy Kangaroo is vele malen leuker, maar smaken verschillen…

is het ook mogelijk om door middel van skieen van ischgl naar serfaus te komen? of andersom? iemand die ik ken zit in serfaus en ik in ischgl dus ben erg benieuwd of je tussen die 2 gebieden/plaatsen naar elkaar toe kan skieen.
alvast bedankt!

ik heb er niet erg veel verstand van, misschien is serfaus het gebied ofzo, maar dan bedoel ik van ischgl naar fiss of andersom, is er een link tussen deze 2 gebieden/dorpjes?
thx

Pff hoe hou je dat vol joh?
Vanaf 10 tpt 1630 skieen om daarna tot een uurtje of 4 te gaan stappen!!

Ik ben rond een uurtje of 10 's avonds echt kapot.

@Henkie,

Achteraf vraag ik mij ook wel af hoe ik dit volgehouden heb…hahaha.
Er komt ontegenzeggelijk een moment dat de vermoeidheid s,avonds op begint te spelen ja.
Gewoon even doorzetten dan en lekker gaan feesten.
Het moment dat ik dan in het uitgaansleven zit met een wodka/Red Bull in de hand ben ik weer over mijn vermoeidheid heen en kan ik er weer uren tegenaan.

De eerlijkheid gebiedt mij wel te zeggen dat dit toch wel voelbaar is eind van de week…

Dit jaar in de voorjaarsvakantie braaf met mijn vriendin en zoontje naar Fiss waar ik gewoon keurig nette tijden aan gaat houden qua slapen en opstaan !!

Jasper

Van Ischgl naar Serfaus (of Fiss) skieen is niet mogelijk. Men is wel van plan om beide gebieden te koppelen maar dat plan is er al jaren (zal wel teveel geld kosten).
Ik ben in beide gebieden geweest en allebei helemaal TOP. Voor de apres-ski heeft Ischgl de meeste keus.

Gr. Ruud

met de auto is het ongeveer 50min.

samnaun is iets dichterbij met de auto.

vorig jaar ook plan gehad om daar naartoe te gaan vanuit fiss, toch maar niet gedaan het was tenslotte top sneeuw met vollop zon erbij.

en een betere apres tent dan de hexenalm ben ik nog nooit tegengekomen in Ischgl of welke plaats dan ook.

De Patschi in Serfaus is open van 13:00 to 01:00. Leukste uurtjes zijn tussen 16:00 - 20:00. De George vonden wij dus helemaal niks an… 40+ en nederlandstalig, met van die nederlandse plaatsnaamborden aan t plafond. :-/

Vind de Patschi beter dan die overrated Kuhstall (met z’n over t paard getilde DJ) in Ischgl. Verwacht overigens geen Pacha / Trofana Alm (incl. tietenbar) in Serfaus, maar gewoon leuke duitse apres-ski in de Patschi. Los gehts!

oke hardstikke bedankt mensen! ja ik ga ook voor de apres ski! zit in ischgl, heb er veel zin in! danku!
gr.

Dank allemaal voor de reacties. Ischgl, daar ben ik al heel vaak geweest en hooptje een beetje op vergelijkbare Apresski in Serfaus… De vrienden willen een keer ergens anders naartoe… :-)

Gaat de Patchi om 7 uur al dicht?
En is week 11, 12 (midden maart) een drukke of rustige periode?
En tot hoe laat kan je ongeveer naar George’s?

Hollandse_Duitser op 7 dec. 2011 13:08

Nee, de Patschi gaat niet om 7 uur al dicht
deze blijft gewoon tot laat open, alleen wordt het wel na 7 uur minder druk
George is een apres-ski tent waar wel tot een uur of 2 genoeg mensen zijn om lekker te kunnen feesten
Dit is de situatie in de week van de voorjaarsvakantie

Maart 2012: George’s was open van 15.00 tot 2.00 uur.

Plaats een reactie