Restaurant Kerstavond

Dit onderwerp gaat over de bestemming Serfaus - Fiss - Ladis

We logeren in de kerstweek in een appartement op de Kaunerberg maar zouden graag met kerstavond gezellig op restaurant willen gaan met het gezin (Serfaus-Fiss-Ladis-Ried). Heeft iemand tips voor een goed restaurant want die van de hotels zijn meestal volzet.

Dit zijn ze volgens mij.
https://www.wintersport.nl/dorpen/serfaus/restaurants…
Wel ruim op tijd reserveren! Hotel kan ook.
Ooit heel erg lekker gegeten bij Bonderosa Steakhouse in Serfaus.
Paar jaar later vonden we het een flop. Erg druk en waarschijnlijk teveel succes ten koste van de kwaliteit.
In de Dorpsstraat (centrum) zit ook een pizza/italiaans restaurant (bij een hotel?), vonden we erg goed. Weet de naam niet meer.

Misschien tripadvisor eens proberen? Als je met Kerst gaat zitten hotels en dus hun restaurants niet altijd vol, dat hebben we zelf meermaals gemerkt. Ik zou dus zeker ook hotels mailen met de vraag of je bij hen kan dineren.

Ik heb op kerstavond in Serfaus een keer gegeten in Hotel Astoria. Goed keuze-menu, lekker eten. Maar zeker wel van te voren reserveren. http://www.astoria-serfaus.at/

OK, met die tips kan ik al aan de slag. Bedankt !

Astoria idd, wel wat oudbollig, maar lekker eten. Iets moderner ook qua kaart is Praemontan bij de liften. Vooral het verrassingsmenu vd kok is een aanrader!

Als je wat meer in de buurt wilt eten: vroeger regelmatig bij Gasthof Falkeis in Kauns gegeten. Echt een meer dan voortreffelijke keuken. En als ik de reviews zo lees op internet, dan is het nog steeds hoogstaand. Dat scheelt je ook een hoop geslinger de berg op en af. Sowieso goed om er rekening mee te houden dat je Serfaus niet met de auto in mag, maar je moet parkeren op de parkeerplaats aan het begin vh dorp. De metro rijdt tot een uur of 6 (wellicht stopt eerder op kerstavond). Van de restaurant in het centrum van het dorp (bv Astoria) terug naar Parkplatz is best een stukje sjouwen.

Dit zijn ze volgens mij.
https://www.wintersport.nl/dorpen/serfaus/restaurants…
Wel ruim op tijd reserveren! Hotel kan ook.
Ooit heel erg lekker gegeten bij Bonderosa Steakhouse in Serfaus.
Paar jaar later vonden we het een flop. Erg druk en waarschijnlijk teveel succes ten koste van de kwaliteit.
In de Dorpsstraat (centrum) zit ook een pizza/italiaans restaurant (bij een hotel?), vonden we erg goed. Weet de naam niet meer.

Wintergast op 4 okt 2017 20:24

Montana misschien?

Sowieso goed om er rekening mee te houden dat je Serfaus niet met de auto in mag, maar je moet parkeren op de parkeerplaats aan het begin vh dorp.

77steve op 5 okt 2017 19:58

Voor Fiss geldt effectief hetzelfde. Je mag weliswaar het dorp inrijden met de auto, maar als je geen hotelgast bent kun/mag je nergens parkeren. Bij de liften parkeren is dan nog de beste optie waarschijnlijk. Succes!

Van de zomer gegeten in Fiss: Montana (eenvoudig, smakelijk, goed). Pizza/pasta gegeten bij Dolce Vita; ook aan te bevelen. Uiteraard zegt dat niets over het kerstdinner…;-)

Jammer dat sneeuw kan smelten;;

Wij zijn in winter in Montana wezen eten, idd eenvoudig en ouderwets aangekleed van binnen. (eten was goed)
Cafe Restaurant Dorfalm (ook in Fiss) is veel sfeervoller ingericht.

In Fiss vonden wij restaurant Dorfstadl gezellig en lekker eten

Dit zijn ze volgens mij.

https://www.wintersport.nl/dorpen/serfaus/restaurants…
Wel ruim op tijd reserveren! Hotel kan ook.
Ooit heel erg lekker gegeten bij Bonderosa Steakhouse in Serfaus.
Paar jaar later vonden we het een flop. Erg druk en waarschijnlijk teveel succes ten koste van de kwaliteit.
In de Dorpsstraat (centrum) zit ook een pizza/italiaans restaurant (bij een hotel?), vonden we erg goed. Weet de naam niet meer.

Wintergast op 4 okt 2017 20:24

Montana misschien?

ErikP op 5 okt 2017 20:10

Ja dat is hem!

Ga naar Breila’s (heet nu Dani’s Nudla en Pizza), die pizzaria is echt top! Zit trouwens naast Hotel Cervosa en Hotel Bär. Een zeer net restaurant waar je heerlijk kunt zitten. Ook met kerstavond. Wel reserveren vooraf want het zit bijna altijd bomvol.

*bericht bewerkt door Tim. op 06 okt 2017 20:09

En voila, we hebben gereserveerd in Dorfalm…thanks voor de tips!

Plaats een reactie