ervaringen met bepaalde bars restaurants gevraagd

Dit onderwerp gaat over de bestemming Serfaus - Fiss - Ladis

Goedemiddag,

Ik ben momenteel op zoek naar een baantje voor het winterseizoen in Oostenrijk. Ik wil graag werken in de horeca. Nu heb ik al een boel positieve reacties gehad op mijn sollicitatiebrieven, met name 3 uit dit gebied. Graag zou ik contact willen met mensen die in dit gebied geweest zijn en mij meer info kunnen geven over de verschillende bedrijven. Ik wil graag even weten hoe deze bedrijven ‘aandoen’ voor buitenstanders.
Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen.

Oh, ik zie dat ik gepost heb als gast… Ik heb me even aangemeld, ik ben het dus.

Hee, het inloggen via FB werkt dus niet… Ik ben het…

Susanne, het is handig om even aan te geven om welke bedrijven het gaat. Ik heb zeer goede ervaring met Leithe Wirt, wat ik 1 van de meest verzorgde restaurants aan de pistes vond, welke ik ooit heb gezien. Prachtig chique tent, met heerlijk eten voor goede prijzen. Tevens is het gloedje nieuw en mooi gelegen.

Ook skihutte Masner is erg gaaf. Niet het grote eetgedeelte, maar de moderne kroeg die er aan vast zit. Hier heerst een prettig sfeertje. Het lijkt een beetje op een McDonalds met een kroeg er aan vast. Leuk tentje!

Succes met de keuze.

Even a bad day skiing is better then a good day at work

Het betreft Dorfstadl, Hackls en Lassida.

Leithe Wirt zou ik ook nog even aanschrijven…

Masner zocht alleen nog caissières, en daar zit ik niet echt op te wachten…

Plaats een reactie