Tips and tricks?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Serfaus - Fiss - Ladis

Hallo,

Vanaf 19/1 zitten wij in Serfaus. Eerste keer in dit gebied? Nog tips en tricks voor dit gebied?
Hoe is het met de apres ski? Gezellig of erg rustig?

Bedankt voor de reacties

Rond die tijd zal de après ski in Serfaus redelijk rustig zijn, maar meestal is er na het skieen in de umbrellabar wel wat te doen en 's avonds in de Patschi of de George. Aangezien ik niet weet wat je niveau is, kan ik je niets aanbevelen, maar het Masner gebied is zeker een aanrader. Ook schans springen in het luchtkussen in het funpark in Fiss is echt leuk, ook als beginner :-)

It's all about the turns duuuuuude!

Huur een plekje in het skidepot onder de lift, dan hoef je niet te sjouwen met je spullen!

In het beginners park van Serfaus kun je nu ook springen in het luchtkussen elke dag…

@Tim

Ik zie dat je ski leraar bent in Serfaus? Neem aan dat je werkt in de week van 9 t/ 16 feb? Dan komt misschien een van mijn kinderen wel bij je in de klas…

Maar vraagje: ligt er zo’n springkussen in beginnerspark in Serfaus? Is dat het fun park naast de Plannsegg, of waar ligt dit kussen?? Ken dat vanuit Rucphen. Ik en de kinderen zijn er dol op. Inmiddels springen we overigens ook zonder kussen…

@Ton

Dat klopt helemaal, ik zit vanaf 20 december in Serfaus tot en met Maart/April. Er bestaat een kansje dat één van je kinderen bij mij in de klas komt. Maar aangezien er zoveel kinderen komen is de kans vrij klein tenzij je het aangeeft bij de skischool om een bepaalde leraar te willen hebben.

Ja in het beginners park ligt zoon kussen. Dit jaar voor het eerste en ook in Fiss één. Het beginners park ligt aan de rechterkant van Murmli’s Kinderschnee alm, richting de kant van de Cervosa Alm / Lazid. Sinds deze week is er besloten om 7 dagen per week de airbag op de blazen zodat iedereen kan springen wanneer ze willen.

Plaats een reactie