Zin in prive snowboardles delen? Jumpen en zwarte pistes 9,10 of 11 feb

Dit onderwerp gaat over de bestemming Serfaus

Wij gaan met carnaval naar Serfaus.
Ik ben een vergevorderde snowboarder van 43 jaar. Ik ga makkelijk en hard van zwart en rood.

Ik wil al heel lang leren springen maar merk dat ik dat mezelf niet zo makkelijk aan kan leren, er zit toch wat angst. Kleine jumpjes op de piste zijn geen probleem maar big jumps in het funpark durf ik niet of nauwelijk te nemen.

Ik wil daarom al een jaartje of twee een paar uur prive les nemen om de basis onder de knie te krijgen. Het is er helaas nog steeds niet van gekomen, maar ik heb nu de knoop doorgehakt en besloten om het dit jaar dan echt maar eens te gaan doen.

Daarnaast wil ik dat een snowboard leraar nog eens goed naar mijn techniek kijkt en en mij tips en tricks geeft om deze verder bij te schaven. Dan met name op de echte zwarte pistes, zoals de Pezid Vertical. Daar kom ik overigens nu ook gewoon van af, maar t kan natuurlijk altijd beter.

Sluit je qua niveau goed bij mij aan en heb je zin in 3 of 4 uur priveles in jumpen en techniek bijschaven op 9, 10 of 11 feb, in Serfaus laat het dan even weten.

Plaats een reactie