Fatsoenlijk appartement

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden

Wie kan mij helpen met het vinden van een fatsoenlijk appartement voor 4 personen in Sölden? Ik zoek een appartement in Sölden, mag best iets uit het centrum liggen, maar wel op loopafstand. 2 slaapkamers, redelijke keuken met oven. Budget: €1200. Bij voorkeur met sauna in het complex. Als het kan ietwat moderner dan wat je over het algemeen tegenkomt.

Vergeten aan te geven wanneer: 18-01-2014 - 25-01-2014 of 25-01-2014 - 01-02-2014

Aangezien ik zelf toch niet meer naar solden wil zal ik je deze tip geven, apartement Gletcherblick

Schuin boven de Schirm bar, midden in het centrum 100 meter van de lift. Geronoveerde appartementen, wij zaten met 4 personen in een 3 kamer appartement met 2 badkamers (een met douche een met ligbad) en aparte living en keuken.

Appartement heeft broodjesservice, skien letterlijk tot aan het appartement (achter het hotel door, laatste 50 meter off piste)

Ik geloof € 350,- p.p. dus totaal € 1.400,- net iets boven budget, maar wel topaccomodatie op toplocatie.

Wij hadden appartement type 3. Mensen zijn overigens zeer gastvrij

Appartementen zijn modern ingericht, ik weet niet zeker of er een welness in het complex is, hier maken wij persoonlijk nooit gebruik van. Volgens mij kan je wel gratis gebruik maken van de freizeit arena

Plaats een reactie