Skiles volwassenen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden - Ötztal Arena

Hallo,
Wij trekken de 2e week van maart richting Sölden.
We verblijven een weekje in het Alphotel en ik zou graag in de namiddag skilessen volgen.
Ik heb maar 1 jaar recente ski-ervaring. ik skiede voordien ook al wel, maar dat is zo lang geleden dat ik die ‘ervaring’ niet mee tel. Een zo goed als beginner dus.
Waar raden jullie me aan om lessen te nemen?
Doe ik er goed aan om de lessen op voorhand te boeken, of maakt dit niet echt uit?
Alvast bedankt voor de tips!

Het best ga je dan met de zentrumlift omhoog (tegenover Hotel Hubertus), na de uitgang 30 meter doorlopen en dan zie je links het kantoortje van de skischool. Daar kan je dan gegarandeerd een privé skileraar boeken, ook zonder vooraf te reserveren.

Skiën. What else.

Heel erg bedankt voor je reactie.
Privelessen hoeven niet meteen hoor. Ik vind een groep zeker zo fijn, volgde in het verleden ook steeds les in een groep en heb hier nog geen slechte ervaringen mee gehad. Bovendien komt dat vaak ook een stuk goedkoper uit.

Hi,

wij (2 gemiddelde skiërs) willen ook graag privé skiles in de eerste week van februari voor 2 of 3 halve dagen met een Nederlandse leraar. Welke skischool is aan te raden en kan ik op internet de prijzen opzoeken?

Alvast bedankt voor de reacties

@Nienke88, alle skischolen hebben hun prijzen online staan. Via deze site krijg je alle skischolen in Sölden met links naar hun websites: http://www.soelden.com/urlaub/NL/SD/WI/aktivitaeten/auf_der_…

Welke je het beste kan hebben weet ik niet.

Plaats een reactie