November 2011

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden - Ötztal Arena

Mijn skiseizoen start steeds in november…de laatste 3 jaar op de Hintertux.
Nu wou ik dit jaar in november naar Sölden trekken.Ik ben al een 5-tal keren in Sölden geweest,maar dit was in februari,maart en april.
Nu,weet iemand of de après-ski in november al open is.

gr Rico

"Van horen zeggen" van iemand die in een bar werkt in Sölden: er is hier en daar iets te doen, maar niet om te zeggen dat het vol loopt. Beetje zoeken dus.

23 oktober is er natuurlijk de GS mannen/vrouwen worldcup. Mss de week ervoor en die week gaan als je vooral voor de après-ski zou gaan (en weer een stuk meer wil betalen).

grtz
Lars

Vorig jaar in Solden geweest in November, denken er sterk aan om dit jaar terug te gaan. Er is vrij weinig te beleven dan qua apres ski maar qua ski is het echt super, ook al is het enkel op de gletscher. Beste kans voor apres ski is de Alm Rausch in de hoop dat er wat hollanders zijn.

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Nog 3 weken en dan begint het eindelijk…20 november ben ik in Sölden.
De opening van het skiseizoen in Sölden is op 19 november,dus ik verwacht een gezellige drukte :-)

grtz
Rico

Vorig jaar ben ik er het laatste weekend van november geweest, genoeg te doen daar!

17-20 november skitest week in solden, dus als je een beetje op niveau kan skiën heb je er ook daadwerkelijk iets aan. Sterker nog…as little boys in a huge candyshop. kijk maar op de site van tirolevents.nl

Hoop voor je dat ze überhaupt nog kaarten hebben,

c u there !

Maurice

20 t/m 26 november ben ik er…

Plaats een reactie