skibus prijzen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden - Ötztal Arena

Wij gaan in de week van 28-02-09 naar solden.Nu kan ik niet gaan skien dus heb ik geen skipas om met de bus te reizen.Toch wil mijn zoontje met de bus wegbrengen naar de skischool en andere dingen gaan doen.Weet iemand of jeen een weekpas kan kopen en wat dat ongeveer kost.

Alvast bedankt voor de reactie.

Groet Marielle

Eigelijk wordt je nooit gecontroleerd zolang je maar op een stel snowboots of iets dergelijks loopt, en je zoontje met z’n skipak met je mee loop. Controle is er niet of nauwelijks

vanuit längenfelt (waar ik altijd verblijf) zijn de ski bussen naar sölden geheel gratis dat is denk ik bij alle langs gelegen dorpen zo. je hebt geen ski pas nodig voor de bus alleen voor de lift daar kom je niet zonder ski pas doorheen en om bij de ski klassen te komen zul je de gondel moeten pakken naar de gigijoch.
ps. ik ga ook die week het is erg druk met de bussen met de
‘’ spits’’ tijden vooral de bussen zijn overvol bij sommige instap plekken rijd de busschaffeur grewoon door omdat de bus te vol is op de terug weg is het het ergst iedereen wil er nog bij en om dan in de bus te staan terwijl er flinke bochten worden gemaak is niet bepaald een pretje je zou ook met de auto kunnen gaan alleen is da geen succes als je de boel onbeschadigd en schoon wilt houden.

Plaats een reactie