solden of gerlos

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden - Ötztal Arena

wie kan mij zeggen wat er leuker is solden of gerlos

Solden, want:

  • hoger
  • mooier
  • betere après-ski
  • meer sneeuw
  • gletsjer
  • minder NL’ers
  • minder tokkies…

Veel plezier! Ik vertrek de 23ste, jihaaa jodelahitiiiii!!!

##zinin!

ik geef anoniem op veel punten gelijk, maar betere après ski, daar kun je over discussieren. ik denk dat de apres ski in gerlos voor een bepaald publiek duidelijk leuker is dan in soelden. Ik zou het publiek in gerlos niet als tokkies omschrijven maar eerder als ‘uitbundiger’. En inderdaad, er zijn meer nederlanders. voor de ene is dat een voordeel, voor de ander een nadeel…

Vrijdag 3 Feb naar Belle Plagne met Sunweb!!!

Hallo, ik vertegenwoordig Sölden dus een beetje partijdig ben ik wel… :-) Ik ben veel in Gerlos geweest en de laatste 8 jaar ga ik alleen nog maar naar Sölden. Ik denk dat het belangrijk is… wat zoek je. Zoek je veel uitbundig Nederlands publiek, ga dan naar Gerlos Cin Cin is dan the place to be. Skiën is in Gerlos ook leuk maar minder uitdagend dan Sölden. In Sölden komt een ander publiek, Veel nationaliteiten maar ook daar gaat het dak er af, Gerlos heeft toch 60 misschien wel 70% Nederlanders.
Laat me maar weten wat je zoekt, geef ik wel aan wat de beste keus kan zijn.

Het is inderdaad de vraag wat je zoekt. Wil graag uitgaan en vind je het leuk om veel Nederlands publiek te ontmoeten, dan zou ik absoluut voor Gerlos gaan.Ik denk dat je eerder aan 70% Nederlanders moet denken dan 60% Ik vind overigens dat je in Gerlos ook uitstekend kunt skieen, je hebt hier een groot gebied tot je beschikking, je kunt namelijk ook naar Köningsleiten skieen, en natuurlijk naar de Gerlosplatte. Dus ook genoeg uitdaging in Gerlos! Sölden vind ik persoonlijk wat gemütlicher. Je vind hier inderdaad naast Nederlandes ook genoeg andere nationaliteiten. Maar geef idd ff aan wat zoek je, dan kunnen wij kijken wat wij je zouden aanraden.

Plaats een reactie