Tips hotel/appt Sölden

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden

Hoi allemaal

Ik ben van plan donderdagavond 2 januari (2020 dus al!) richting Sölden te rijden, vrij-zat-zon-maandag en dinsdag tot de middag te skiën (dus 7feb) en nadien weer richting huis te bollen.

Wie heeft er tips voor een appartement/hotel in het skigebied? Hebben ruimte zat in de auto om eten mee te nemen, maar een goed hotel (en redelijke prijs) met halfpension zie ik ook wel zitten. Iemand ervaringen om te delen, afraders, …

Mag eerder waar in het gebied zijn (is vrij breed lees ik) dus daar zijn geen restricties open.

Thanks!
Hendrik

Het is o zo hard genieten.

Je bedoeld 7jan terug? Ga je alleen?

@HJB.nl inderdaad, 7 januari terug. Zou nogal een dure trip op hotel zijn anders :D

We zijn met z’n vieren: twee heren van de groep vertrekken zondagNM weer huiswaarts, de andere twee vertrekken dinsdagNM.

Het is o zo hard genieten.

Hoi,

Wij zijn vorig jaar in Fremdenpension Alphenruhe geweest, toevallig hetzelfde weekend en lengte.

Het is niet in het centrum, maar de skibus is op 2 minuten wandelen en het is maar 1 halte naar de eerste gondel. De kamers zijn simpel maar schoon en het ontbijt is goed.

Ons is het vorig jaar goed bevallen.
Edit: het hotel had volgens mij geen halfpension, zie nu dat je daar wel naar vraagt in je post.

*bericht bewerkt door Thehenk op 12 nov 2019 21:10

Haus Herta is een goed adres en vlakbij de Giggijoch.
Wij hadden hier ook ontbijt erbij. Vriendelijke eigenaar.

Paradise isn’t tropical

Wij zijn vorig jaar in de zomer in Zuckerhütl in Solden geweest. Schitterend appartement, direct aan de piste. Maar geen idee of deze nog vrij is.

Liefhebber van sneeuw, bergen en extreem weer.

Stuur eens een mailtje naar Garni Bellaria. Dicht bij het centrum, niet zo duur en alles goed geregeld

Plaats een reactie