Sölden van 10-17 maart

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden - Ötztal Arena

Hoi… welk leuk en gemengd gezelschap reist er deze periode nog naar Sölden ? Misschien wel prettig om ergens een fijne middag- of avondparty te bouwen…? Wij logeren alvast in Pension Isabell.

jaja 10 maart zijn wij van de party , met ze 12e .

Er zit behoorlijk wat leeftijds verschil tussen (28 tot 60+)

En dus ook wat verschil tussen de stappers en degene die rummicub gaan spelen haha .

:-))) ken ik Linda… Bij ons beetje gelijkaardig maar tot max 45 en toch vooral stappers… Ken je Sölden een beetje ? Op maandag komt Markus Becker live in de Philipp bar… moet je bijzijn !
Waar hangen jullie gewoonlijk uit ?

Vorig jaar met mijn zus 5 dagen geweest en ons erg goed vermaakt in de Alm Rauch .

Heb er echt zin in , vorig jaar waren we ook die tijd echt super mooi weer en erg gezellig …

Hoop dit jaar weer zo !!!

Hoi!! Ook wij gaan die week met een groep van 8 mensen (alles tussne 30 en 35) naar Solden. Een deel van de groep is er wel eens geweest, een ander deel (waaronder ik) nog niet.

Altijd leuk om een paar goede avondplekken te horen, dus Alm Rauch gaan we testen :).

Wie weet tot daar!

Present in deze week… gezelschap van 10 personen, afwisselend van 19 tot en met 30 jaar… En uiteraard zullen we een bezoekje gaan brengen aan de Almrausch wanneer de liften gesloten zijn… zo te horen zal het deze week weer gezellig druk worden :D

Zelfs wanneer de liften nog draaien is het al best gezellig in de AR…:-) Of eerst nog een lekkere jägertee drinken bij de leuke dame op de Rotkogl en dan afzakken via Eugene’s obstlerhutte… Vermaak te over lijkt mij…

Dat is zo Guy, maar ik verkies het skiën toch boven het apres skiën… dus ik ben er pas als de laatste lift binnen is :p pff nog 2,5 week voordat we gaan… #kannietwachten :)

Is het alweer zo ver, mogen we weer??

Aanwezig! @MartinvanB is de oudste bij ons 30?

haha @michiel, van ieder die mee gaat stappen wel toch XD

Is het alweer zo ver, mogen we weer??

Wij zijn er ook met 4 dames (30-35jaar) en zijn vooral bij de Almrausch,Mogul en schirmbar te vinden :)

Gezellig meer NL’ers dus!

@Sanne, zo te zien zijn jullie al aardig bekend in Sölden. Wat is een beetje het verschil tussen de 3 tenten die je noemt?

Groeten,
Rogier

ps. aftellen nu!

Volgens mij komen bij de AR vooral Nederlanders… en ook wel eens Belgen :-), terwijl de shirmbar toch vooral onze duitse vrienden aantrekt. Dat verschil merk je gelijk ook aan de shlagers die er gedraaid worden… Ik vind beide wel leuk… maar dat hangt natuurlijk ook van het juiste gezelschap af…

Plaats een reactie