Eten op de berg

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden - Ötztal Arena

Wie o wie weet waar je lekker kan eten op de berg, alvast bedankt

Er zijn behoorlijk veel plaatsen waar je lekker kan eten. Persoonlijke voorkeur is de Lople Alm aan de voet van de Heidebahn (helemaal links op de skimap).

Verder hoor ik van andere mensen ook altijd dat je bij Huhner (beneden in het Rettenbachtal, midden op de skikaart) heel goed is.

Totaal overzicht van de plaatsen kan je hier vinden:
http://www.soelden.com/main/EN/SD/WI/Skigebiet/Skihuetten/Sk…

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Tip voor een gezellige betaalbare authentieke Oostenrijkse lunch (Tiroler Grostl!): de Obstlerhutte onderaan de zwarte 20 in Hochsolden. ff ‘lastig’ om er te komen maar zeer de moeite waard, zeker als de zon schijnt!

Oke, nou ga ze noteren en zal er zeker even aanschieten. Als er nog meer suggesties zijn hoor ik het graag.

Onderstaande 3 zijn onze favorieten :

  • Löple Alm (=beste)
  • Gampe Thaya
  • Obstlerhutte

Bij Hühnersteign langs de blauwe 30, even een gegrild kippetje meepikken :)

kijk eens op weeweeweepuntboerteunpuntcom :)

Ik zeg goeie shit allemaal ga er volgende week zeker gebruik van maken, groeten

Nou er zijn er ook een paar echt vreetschuren die ik echt niets vinden en dat zijn de restaurants aan de Rettenbachgletsjer, Tiefenbach en op Giggijoch onder aan.

Langs de blauwe 8 bij Innerwald vlak voordat je de oefenweide op skied zit een restaurant waar je echt lekker kunt eten, klein maar zeker erg goed…

Inderdaad Huhnersteign.
Maar de restaurantjes op Gaislachalm zijn ook allemaal erg goed, en niet zo massaal als op de giggijoch kant of gletscher.

Ben er van de week geweest maar vond idd de Gampe Thaya en de Huhnersteign de beste van allemaal. Groeten en bedankt

Plaats een reactie